    From: "Pedroz" <N...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: korespondencja z paypal :)
    Date: Sun, 6 Oct 2002 18:23:47 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@jowisz.dywizjon.net

    postanowiłem napisać maila do PayPala i poinformować ich o zmianie prawa w
    Polsce oraz zapytać czy zamierzają otworzyć swe usługi dla Polaków. Tego
    'maila' wysłałem przez formularz na ich stronie wybierając kategorię i
    podkategorię jego tematyki (International : Availability). Po jakimś czasie
    dostałem odpowiedź z automatu, w którj napisane było w jakich krajach PayPal
    jest dostepny i inne bzdety oraz na końcu napisane było, że jeśli odpowiedź
    nie spełniła moich oczekiwań, to proszą o odpowiedź, wtedy jakiś konsultant
    zajmie się moja sprawą. Tak zrobilem.
    Dziś dostałem odpowiedź od konsultantki Lori, w której znowu nie było nic
    interesującego, tyle tylko, że PayPal jest w Polsce niedostepny, a ich
    International Team, pracuje by PayPal był dostępny we wszystkich krajach.
    Troche mnie to zdenerowało, bo odpowiedź była zdawkowa i jakby bezosobowa
    (nawet nie podziękowała za info o zmianie prawa). Postanowiłem odpisać
    panience Lori, żeby przekazała info o zmianie prawa w Polsce temu
    International Team.
    Właśnie dostałem odpowiedź :) Tym razem panienka Kristi pisze słowo w słowo
    to co Lori :))) mail różni się tylko imieniem w sygnaturce. Kolejny automat
    :)))
    Wniosek z tego taki, nie ma co pisać listów do PayPala, bo i tak odpowie ci
    automat. Ciekawe czy swoich klientów też traktują automatem. Ehh..

    Piotr