  • 1. Data: 2004-02-23 15:55:21
    Temat: konwersja SEB w mBanku - pytanie
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

    witam

    robilem konwersje jednostek funduszu SEB4 na SEB1

    czy za w/w operacje pobierana jest jakas prowizja ?
    wyglada na to, ze mi takowa potracono

    wprowadzono jakies oplaty, ktorych ja nie zauwazylem ?

    fundusze mam w SFI mBanku

    pozdrawiam
    Bob

  • 2. Data: 2004-02-23 15:56:00
    Temat: Re: konwersja SEB w mBanku - pytanie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bob <b...@n...pl> wrote:
    > czy za w/w operacje pobierana jest jakas prowizja ?

    nie

    > wyglada na to, ze mi takowa potracono

    a podatek od zyskow kapitalowych wliczyles?

    > wprowadzono jakies oplaty, ktorych ja nie zauwazylem ?

    nie (no chyba mnie ;) bo ostatnio zostaiwilem SFI w spokoju..

  • 3. Data: 2004-02-23 16:31:59
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

    > nie

    > a podatek od zyskow kapitalowych wliczyles?

    gdyby mi potracili np. 28,44zł to zdziwienia by nie bylo
    natomiast to bylo 30zl

    jutro z nimi porozmawiam
    moze sie dowiem czegos ciekawego

    pozdrawiam
    Bob

  • 4. Data: 2004-02-23 16:35:08
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > gdyby mi potracili np. 28,44zł to zdziwienia by nie bylo
    > natomiast to bylo 30zl

    To pewnie wynik zaokrągleń - podstawę do pełnego złotego, a podatek do
    pełnych dziesiątek groszy - wsio w ustawie .