  • 1. Data: 2004-02-23 14:17:41
    Temat: Funsusz w mBanku
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Chyba po raz pierwszy kliknąłem w Fundusze w mBanku :).
    Trafiłem na Asystenta... dlaczego pokazuje mi on jakąś gotówkę w mBanku w
    kwocie x skoro mam zupełnie inny stan konta??
    I do czego to służy? :)

  • 2. Data: 2004-02-25 22:47:12
    Temat: Re: Funsusz w mBanku
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Radosław Popławski wrote:
    > Chyba po raz pierwszy kliknąłem w Fundusze w mBanku :).
    > Trafiłem na Asystenta... dlaczego pokazuje mi on jakąś gotówkę w mBanku w
    > kwocie x skoro mam zupełnie inny stan konta??

    Powiedz o ile sie rozni to powiem na jaka sume masz zalozone lokaty ;)
    Gotowka=wszystkie konta + wszystkie lokaty

    > I do czego to służy? :)

    Taki bajer do wykresow i do pokazania jak bardzo wybrany profil rozni
    sie od "aktualnego". Funkcjonalnosc mala ale ladnie wyglada ;)

    Miko

  • 3. Data: 2004-02-26 12:29:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 25 Feb 2004 23:47:12 +0100, w <c1j7ph$r32$2@korweta.task.gda.pl>, MiKo
    <m...@n...wp.pl> napisał(-a):

    > Powiedz o ile sie rozni to powiem na jaka sume masz zalozone lokaty ;)
    > Gotowka=wszystkie konta + wszystkie lokaty

    Za cholerę nie pasuje do tego równania :).

    > Taki bajer do wykresow i do pokazania jak bardzo wybrany profil rozni
    > sie od "aktualnego". Funkcjonalnosc mala ale ladnie wyglada ;)

    :]