  • 1. Data: 2004-02-23 15:23:12
    Temat: Konto firmowe - jakie?
    Od: DSP <d...@i...pl>

    Witam grupowiczów.

    Muszę otworzyć konto firmowe do małej działalności gospodarczej.
    W zasadzie jedynym warunkiem jest aby był do konta dostęp przez internet...

    które konto polecilybyście do bieżącej obsługi firmy,
    przy założeniu , zeby jego obsługa była po prostu TANIA... ?

    dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-23 15:28:44
    Temat: Re: Konto firmowe - jakie?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    DSP <d...@i...pl> wrote:
    > które konto polecilybyście do bieżącej obsługi firmy,
    > przy założeniu , zeby jego obsługa była po prostu TANIA... ?

    VW Bank direct, mBank, Inteligo, MultiBank, Nordea Bank :) Popatrz na te.

  • 3. Data: 2004-02-23 22:43:55
    Od: T...@s...co.uk

    In article <1l2v1r48fvq4e$.ff9u01dnrwm5$.dlg@40tude.net>,
    DSP <d...@i...pl> wrote:

> [...]
    >
    > które konto polecilybyście do bieżącej obsługi firmy,
    > przy założeniu , zeby jego obsługa była po prostu TANIA... ?

    Ja z mBizes w mbanku jestem zadowolony...

    TA