  • 21. Data: 2003-06-11 09:28:15
    Temat: Re: konto firmowe, gdzie najtaniej ???
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 10 Jun 2003 21:23:44 +0200, "oporek2"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

    >W artykule bc4k01$rd7$...@i...gazeta.pl,

    ciekawe. Ja wypełniłem chyba w poniedziałek albo w piątek, wczoraj
    zadzwonili, konto już jest, czekam teraz na papierki...
    Ale może dlatego, że mi się zupełnie nie spieszy :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...

  • 22. Data: 2003-06-11 09:46:41
    Temat: Re: konto firmowe, gdzie optymalnie?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 10 Jun 2003 16:22:56 +0200, f...@p...onet.pl wrote:

    >Dla ścisłości - 3 przelewy do ZUS, PIT i VAT, chyba, że jesteś "bezvatowcem".

    z PITem różnie bywa :-), a VAT można co trzy miesiące...