  • 1. Data: 2011-06-06 06:16:23
    Temat: Visa dbNET - komunikat: ostatnia proba wprowadzenia PINu
    Od: "Darek " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam i pytam.

    Od dosc niedawna (ok. 3 m-ce) korzystam z debetowej karty Visa do konta dbNET
    i przy korzystaniu z wielu terminali platniczych (np. w sklepach Real,
    Carrefour, stacjach paliw Neste) pojawia się komunikat, ze jest to ostatnia
    proba wprowadzenia PINu (z kartami z innych bankow tak nigdy nie mialem).
    Dzwonilem na ich infolinie i stwierdzono, ze te karty tak maja i nie nalezy
    sie tym przejmowac.
    Czy moglibyscie potwierdzic, ze tak jest z innymi kartami dbNET?
    I moze ktos zna odpowiedz na pytanie: co sie stanie, gdy PIN bedzie blednie
    wprowadzony, czy to naprawde ostatnia proba?
    Z gory dzieki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2011-06-06 07:00:59
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Darek <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Czy moglibyscie potwierdzic, ze tak jest z innymi kartami dbNET?

    Poszukaj haseł PIN-Offline i PIN-Online. Masz jedną próbę na wpisanie
    PIN-Offline, następne próby spowodują użycie PIN-Online. W największym skrócie
    ten offline to PIN, który jest zapisany na chipie karty, a online to ten,
    który przechowuje bank, są sytuacje, że te PINy są różne (zmieniasz PIN w
    banku, ale na chipie karty jest ciągle stary, więc w sklepie za pierwszym
    razem podasz ten nowy pin i wyskoczy, że jest on błędny, podasz go drugi raz i
    zostanie sprawdzony pin w banku i na chip zostanie wgrany nowy pin).

  • 3. Data: 2011-06-06 07:34:05
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 6 Jun 2011 06:16:23 +0000 (UTC), Darek napisał(a):

    > Czy moglibyscie potwierdzic, ze tak jest z innymi kartami dbNET?

    Też tak mam, i to chyba sporo dłużej niż 3 msc

    > I moze ktos zna odpowiedz na pytanie: co sie stanie, gdy PIN bedzie blednie
    > wprowadzony, czy to naprawde ostatnia proba?

    Starałem się nie ryzykować.

    --
    marcin

  • 4. Data: 2011-06-06 08:02:45
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Czy moglibyscie potwierdzic, ze tak jest z innymi kartami dbNET?

    Ten typ tak ma - cholera wie dlaczego.

    > I moze ktos zna odpowiedz na pytanie: co sie stanie, gdy PIN bedzie
    > blednie
    > wprowadzony, czy to naprawde ostatnia proba?

    Raz dla beki wprowadzilem bledny pin -
    - pojawilo sie "brak autoryzacji" i kolejna "ostatnia proba" :).

  • 5. Data: 2011-06-06 17:34:23
    Od: "Darek " <d...@W...gazeta.pl>

    > Ten typ tak ma - cholera wie dlaczego.

    > Raz dla beki wprowadzilem bledny pin -
    > - pojawilo sie "brak autoryzacji" i kolejna "ostatnia proba" :).

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi. To juz nie bede sie tak bardzo stresowal przy
    wprowadzaniu tego PINu, skoro mozna go podac go blednie za pierwszym razem :-)

  • 6. Data: 2011-06-06 21:11:15
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > I moze ktos zna odpowiedz na pytanie: co sie stanie, gdy PIN bedzie blednie
    > wprowadzony, czy to naprawde ostatnia proba?

    Ciekawe. Ja mam tak z kredytówką OF.

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2011-06-08 19:24:41
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > I moze ktos zna odpowiedz na pytanie: co sie stanie, gdy PIN bedzie blednie
    > wprowadzony, czy to naprawde ostatnia proba?

    licznik blednych pin offline ustawiony na 1, czyli kazda próba jest
    ostatnią ;)

  • 8. Data: 2011-06-10 23:02:59
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Grzexs napisał:

    > Ciekawe. Ja mam tak z kredytówką OF.

    A ja z VC z Rajfiego :-) (Neste, Orlen, lokalne markety Stokrotka).

    Przemek