  • 1. Data: 2011-06-06 05:52:10
    Temat: BGŻ Konto z podwyżką - haki? wilcze doły?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    Witam.
    Pytanie jak w temacie, a konkretnie:

    Jaki jest system logowania? Jak w mB (8-cyfrowy narzucony login i prawie
    dowolne, prosto wklepywane hasło), czy jak u Czarneckiego (10-zn hasło
    maskowane, litery, cyfry i inne szykany)?

    Czy token jest obowiązkowy, czy da sie żyć bez niego?

    Czy da się "nie mieć" karty?

    Inne pułapki, wąskie kładki, dziury w moście itp?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2011-06-06 05:59:53
    Temat: Re: BGŻ Konto z podwyżką - haki? wilcze doły?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Maruda pisze:

    > Jaki jest system logowania? Jak w mB (8-cyfrowy narzucony login i prawie
    > dowolne, prosto wklepywane hasło), czy jak u Czarneckiego (10-zn hasło
    > maskowane, litery, cyfry i inne szykany)?

    Jeszcze lepszy niż w mbanku, bo sam sobie wybierasz login.

    > Czy token jest obowiązkowy, czy da sie żyć bez niego?

    Nie. Tak. (Zamiast tokena można mieć hasła jednorazowe.)

    > Czy da się "nie mieć" karty?

    Da się, ale żeby dostać "podwyżkę", trzeba mieć kartę, aby móc wykonać
    nią 3 transakcje. :-)

    > Inne pułapki, wąskie kładki, dziury w moście itp?

    Opłata za kartę wynosi 5zł, zatem maksymalna możliwa do uzyskania
    "podwyżka" wynosi de facto 45zł.

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2011-06-06 06:14:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Maruda <m...@n...com> writes:

    [...]

    > Inne pułapki, wąskie kładki, dziury w moście itp?
    http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegProPremPod
    .pdf

    §3

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    6. Podstawę naliczenia Premii stanowią wpływy środków
    pieniężnych na Konto Uczestnika pochodzące
    z rachunków prowadzonych przez inne banki lub przez
    Bank, z wyjątkiem wpływów z rachunków prowadzonych:
    przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika, lub
    przez Bank na rzecz klientów detalicznych.
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    Czyli samemu sobie nie poprzelewasz.

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 4. Data: 2011-06-06 07:34:58
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-06 08:14, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > Bank, z wyjątkiem wpływów z rachunków prowadzonych:
    > przez jakikolwiek bank na rzecz Uczestnika, lub
    > przez Bank na rzecz klientów detalicznych.

    Dziękuję.
    Tak, też to doczytałem. Dziwne byłoby, gdyby oscylator mógł zadziałać
    ;). Niemniej... widzę tu pewne możliwości do zagospodarowania.

    (Przy okazji - dziękuję Przemysławowi K. za odp.)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2011-06-06 10:45:46
    Temat: Re: BGŻ Konto z podwyżką - haki?=?ISO-8859-2?Q?_wilcze_do=B3y=3F?=
    Od: "Joossef" <g...@g...com>

    2011-06-06, o 09:34:58 Maruda oznajmił co następuje:

> [...]
    >zadziałać ;). Niemniej... widzę tu pewne możliwości do
    >zagospodarowania.
    >

    >(Przy okazji - dziękuję Przemysławowi K. za odp.)

    Wystarczą dwie osoby mające konto "gdziekolwiek" oraz KZP. Przelewacie
    "na krzyż".
    O paru rzeczach trzeba pamiętać. Okres rozrachunkowy, który biorą pod
    uwagę przy wypłacie premii trwa od 28 do 27-nie jest to miesiąc
    kalendarzowy! Z tego okresu są brane pod uwagę 3 transakcje kartowe.
    Pamiętaj, że w BGŻ transakcje kartowe księgują się w tajemniczo
    nieprzewidywalny sposób. Niektóre po 3 dniach od płatności a inne po
    tygodniu. Jeśli więc potraktujesz to konto tylko jako sposób na
    zarabianie 45 zł/mc to trzy transakcje wykonuj na początku okresu
    rozliczeniowego.
    Z innej beczki. Do transakcji kartowych bezgot. nie wchodzą wypłaty z
    bankomatu (niektórzy doradcy w oddziałach wciskają kit). Infolinia jest
    ok - zwłaszcza w nocy :)
    A, mają jeszcze jednodniówkę na 3,6%
    Interfejs udziwniony ale da się przeżyć.

    --
    Joossef

  • 6. Data: 2011-06-06 11:01:44
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-06 12:45, Joossef pisze:

    > Wystarczą dwie osoby mające konto "gdziekolwiek" oraz KZP. Przelewacie
    > "na krzyż".

    KZP = ?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2011-06-06 11:12:03
    Temat: Re: BGŻ Konto z podwyżką - haki?=?ISO-8=?UTF-8?B?ODU5LTI/UT9fd2lsY3plX2RvPUIzeT0zRj89?=
    Od: "Joossef" <g...@g...com>

    2011-06-06, o 13:01:44 Maruda oznajmi co nastpuje:

    >KZP = ?

    konto z podwyżką :)

    --
    Joossef

  • 8. Data: 2011-06-06 11:36:03
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-06 13:01, Maruda pisze:
> [...]

    No to chyba nie chyci.
    Wpływy do 1% promocji nie mogą pochodzić z kont dla osób fizycznych.
    Więc jedynie zaprzyjaźniona firma, a wtedy to już zaczyna kosztować,
    choć nadal się opłaci.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 9. Data: 2011-06-06 11:57:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 06 Jun 2011 13:36:03 +0200, Maruda napisał(a):

    > No to chyba nie chyci.
    > Wpływy do 1% promocji nie mogą pochodzić z kont dla osób fizycznych.
    > Więc jedynie zaprzyjaźniona firma,

    ... zatrudniająca tę osobę. Przeczytajcie ten regulamin *dokładnie*. Poza
    tym p.6 są jeszcze inne.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2011-06-06 13:08:17
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-06 13:57, Borys Pogoreło pisze:

    > ... zatrudniająca tę osobę. Przeczytajcie ten regulamin *dokładnie*. Poza
    > tym p.6 są jeszcze inne.

    Mącisz.
    "Zasadnicze" zasilenie musi pochodzić z wynagrodzenia/emerytury:

    a) Uczestnik złożył w Banku ,,Zlecenie przekazywania
    wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń
    związanych z pracą / świadczenia pieniężnego
    z ubezpieczenia emerytalnego /rentowego/na
    rachunek bankowy prowadzony przez BGŻ S.A.",

    Natomiast do 1% liczą się wpływy:

[...]

    Sam się poprawię: Mogą więc to być wpływy z kont innych osób fizycznych
    innych banków (bo to nie "Bank" z dużej litery) o ile nie będą
    pochodziły z konta prowadzonego na rzecz Uczestnika.

    Może zamknijmy ten wątek, bo za friko robimy begieżetowi reklamę. ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.