  • 1. Data: 2006-10-01 09:52:01
    Temat: konto dla studenta w "marmurku"
    Od: e...@g...com

    Witam,

    Obecnie mam konto w mBanku i w zasadzie jestem zadowolony, ale ze mam
    mozliwosc zalozenia konta w innym banku (jako ze oplaty sa minimalne,
    wiec czemu nie sprobowac - a moze przekonam sie do danego banku i bede
    korzystal w przyszlosci). I tu moje pytanie, ostatnio kazdy bank ma
    jakies znizki dla studentow itp. Do wyboru mam Nordee, ING, BZWBK i
    Multibank (kolejnosc nieprzypadkowa).

    Multibank w zasadzie odrzucam na starcie bo to, tak samo jak mBank
    podlega BRE i sporo rzeczy wyglada tam podobnie, a ja chcialem czegos
    zupelnie innego sprobowac.

    BZWBK z tych wszystkich wychodzi najdrozej (w drugim roku uzytkowania,
    oplata za karte 25zl...), jedyny plus to chyba karty z chipem, ktore w
    przyszlosci moga sie przydac, nie?

    ING: tanio (3zl miesiecznie), darmowe przelewy i mozliwosc
    zaprojektowania karty(choc to akurat mi wisi i tak wybiore standardowy
    wzor), wyplaty z euronetu za 1zl.

    Nordea: najbardziej jakos mi sie podoba. Dla studentow tanio - 3zl
    miesiecznie, przelewy tanie, dwie wyplaty z Euronetu w miesiacu za
    free, no i bank zagraniczny, moze bardziej odporny na naszych polskich
    politykow :) Jedyne co mi sie nie podoba to ze ten bank wyglada
    strasznie formalnie i sztywno, taki zimny jest i boje sie ze takie samo
    podejscie jest do klientow ktorych wplywy na konto miesiecznie nie
    przekraczaja 500zl...

    Od razu zaznaczam ze przeczytalem sporo rzeczy na tej grupie, jednak
    tematy ktore mnie interesuja sa z 2002-2004 roku, a ja potrzebowalbym
    informacji bierzacych.

    Z gory dzieki!
    Er.

  • 2. Data: 2006-10-01 10:25:02
    Temat: Re: konto dla studenta w "marmurku"
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    ereborus napisał:
    > BZWBK z tych wszystkich wychodzi najdrozej (w drugim roku uzytkowania,
    > oplata za karte 25zl...), jedyny plus to chyba karty z chipem, ktore w
    > przyszlosci moga sie przydac, nie?

    Zanim porzucisz myśl o koncie studenckim w BZWBK to chociaż rzuć okiem
    na to:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11308
    http://mniej30.bzwbk.pl/

    K.

  • 3. Data: 2006-10-01 13:41:59
    Od: e...@g...com

    Krystek napisał(a):
    > Zanim porzucisz myśl o koncie studenckim w BZWBK to chociaż rzuć okiem
    > na to:
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/11308
    > http://mniej30.bzwbk.pl/
    >
    > K.

    Wszystko pieknie, zachwyca ilosc kart i faktycznie tak drogo nie
    wychodzi, tylko ze jest problem z iloscia bankomatow. Chociaz mieszkam
    w Warszawie to po drodze z domu na uczelnie nie mam ani jednego, a
    lazic po miescie za bankomatem to dla mniej wymagajacych :)

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2006-10-01 15:50:17
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia 1 Oct 2006 02:52:01 -0700, e...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > Od razu zaznaczam ze przeczytalem sporo rzeczy na tej grupie, jednak
    > tematy ktore mnie interesuja sa z 2002-2004 roku, a ja potrzebowalbym

    Może spróbujesz Lukasa? (posiadam i w zasadzie to całkiem dobrze działa),
    możesz też spróbować Deutsche Bank.

  • 5. Data: 2006-10-01 17:17:17
    Od: soRen <s...@d...spamu.nie.gazeta.pl>

    On Sun, 01 Oct 2006 11:52:01 +0200, <e...@g...com> wrote:
    > no i bank zagraniczny, moze bardziej odporny na naszych polskich
    > politykow :)

    Hmm, ciekawy argument...

    --
    SoReN
    soren at gazeta . pl

  • 6. Data: 2006-10-02 08:37:04
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    e...@g...com napisał(a):

> [...]
    > miesiecznie, przelewy tanie, dwie wyplaty z Euronetu w miesiacu za
    > free, no i bank zagraniczny, moze bardziej odporny na naszych polskich

    Z banków, które wymieniłeś, to w zasadzie wszystkie są "zagraniczne".
    Nordea, to zdaje się Norwegia; ING to Holendrzy (ING), BZWBK
    Irlandczycy (AIB), a Multibank Niemcy (Commerzbank). Czyli wszystkie
    powinny być odporne na polskich polityków, chociaż nie wiem w jaki
    sposób miałoby się to objawiać i co ma piernik do wiatraka ;-)

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 7. Data: 2006-10-02 10:00:42
    Od: e...@g...com

    Piotrek Miller napisał(a):

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawia,
    > P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

    O.. tego nie widziałem. Dzieki za informacje, tylko ze nadal nie wiem
    co wybrać. W takim wypadku skłaniam się miedzy BZWBK a ING. W BZWBK
    bardzo podoba mi sie ich oferta kart płatniczych, ale odstrasza
    ilość bankomatów, zupełnie przeciwnie ING...

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2006-10-02 15:35:10
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    ereborus napisał:
> [...]
    > bardzo podoba mi sie ich oferta kart płatniczych, ale odstrasza
    > ilość bankomatów, zupełnie przeciwnie ING...

    Zaręczam Cię, że BZWBK ma więcej bankomatów (i to tych nowoczesnych z
    obsługą kart chipowych). Wystarczy przejść się po dużych centrach
    handlowych, np. w Warszawie, Wrocławiu lub Poznaniu. Sam BZWBK wydaje
    karty z chipem.

    K.

  • 9. Data: 2006-10-02 17:37:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krystek" <k...@p...space.mailbox> wrote in message
    o.chomik...

> [...]
    > obsługą kart chipowych). Wystarczy przejść się po dużych centrach
    > handlowych, np. w Warszawie, Wrocławiu lub Poznaniu. Sam BZWBK wydaje

    Nie spotkalem jeszcze zadnego bankomatu obslugujacego karty chipowe. A karta
    z chipem moze sie przydac zima do skrobania szyb ;). Mozna ich uzywac tylko
    w POSach CardPointu, wiem bo mam taka od kilku tygodni...

    MK

  • 10. Data: 2006-10-02 18:04:33
    Temat: Re: a dla dla studenta w "gangolu"?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Student w 'marmurku' to chyba taki ubrany w moro?;-)))
    Czy tacy mają inne wymagania od studentów w dzinsach czy w garniturach?;-)))