  • 1. Data: 2006-10-01 13:08:46
    Temat: kredyt konsolidacyjny a zabezpieczenie
    Od: "Maxima" <m...@v...pl>

    Dzień dobry,
    Chciałabym zaciągnąć kredyt konsolidacyjny, jednak jedynym zabezpieczeniem
    mogłoby być mieszkanie, którego jestem współwłaścicielką z dwójką moich
    małoletnich dzieci. Składałam w tej sprawie wniosek do Sądu Rodzinnego z
    prośbą o wydanie zgody na taki kredyt. Niestety, sąd wyraził zgodę na
    zaciągnięcie kredytu ale w kwocie 1/5 tej , której planowałam, a która nie
    skonsoliduje nawet całości moich obecnych zobowiązań finansowych.
    I moje pytanie - czy jest bank, który w takiej sytuacji udzieli mi kredytu
    konsolidacyjnego w kwocie, o której pierwotnie myślałam mimo iż sąd wyraził
    zgodę jedynie na ułamek tej kwoty? Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam,
    Maxima

  • 2. Data: 2006-10-03 17:08:29
    Temat: Re: kredyt konsolidacyjny a zabezpieczenie
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Bardzo proszę o pomoc.

    spróbuj z expanderem - mają ofertę wielu banków i doradzą ci co wybrać -
    może inaczej - gdzie się uda :]

    http://www.kredyt.org.pl/expander/270/
    pozdrawiam
    @dams