  • 1. Data: 2006-09-30 17:23:43
    Temat: BPH - załatwił ktoś sobie wyduki za kalendarzowe miesiące?
    Od: Grzegorz Gawron <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl>

    Witam,

    bo mnie cholera bierze kiedy dostaję wyciąg za 11.x - 10.y, zamiast za
    kalendarzowe.
    Tłumaczę, że mogę go otrzymywać kiedykolwiek, byle miesiące się zgadzały
    (co mi po wyciągu za urywki miesięcy).

    W bankowości internetowej i telefonicznej odsyłają do oddziału, oddział
    nic nie wie ('centrala drukuje'), do centrali się nie bardzo chcę
    dzwonić, zresztą nawet nie wiem do kogo.

    Wiem, że są terminale, wiem, że mam historię w Sezamie, ale czy jest to
    w końcu bank indywidualnych rozwiązań czy nie?

    Skoro nie mogą sobie poradzić z taką pierdołą, to jak im powierzyć
    większą sprawę?

    pzdr,
    Grzesiek

  • 2. Data: 2006-09-30 17:58:44
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Wiem, że są terminale, wiem, że mam historię w Sezamie, ale czy jest to w
    > końcu bank indywidualnych rozwiązań czy nie?

    Skoro masz w sezamie to skąd jak i za ile masz wysyłane wyciągi. Bo z tego
    co wiem, to sezam=brak papierowych wyciągów.

    *

  • 3. Data: 2006-09-30 18:11:04
    Od: Grzegorz Gawron <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl>

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Skoro masz w sezamie to skąd jak i za ile masz wysyłane wyciągi. Bo z
    > tego co wiem, to sezam=brak papierowych wyciągów.

    nieprawda. mam sredbrnego sezama i jak najbardziej dostaję papierowe
    wyciągi.

    Grzesiek

  • 4. Data: 2006-09-30 19:21:03
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > nieprawda. mam sredbrnego sezama i jak najbardziej dostaję papierowe
    > wyciągi.

    Cud !!!!!!!

    :)
    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.kszysiek.cba.pl/

  • 5. Data: 2006-09-30 19:57:53
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Cud !!!!!!!

    Nie - również długo otrzymywałem - to chyba kwestia bałaganu. Jeśli się
    zorientują przy jakiejś zmianie, to zmieniają znacznik w systemie i
    przestaje przychodzić papierowy.
    Leszek

  • 6. Data: 2006-10-01 15:47:31
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 30 Sep 2006 21:57:53 +0200, Leszek napisał(a):
    > Nie - również długo otrzymywałem - to chyba kwestia bałaganu. Jeśli się
    > zorientują przy jakiejś zmianie, to zmieniają znacznik w systemie i
    > przestaje przychodzić papierowy.

    A to ciekawe - bo zarówno moja lepsza połowa jak i ja dostajemy comiesięczne
    wyciągi... Raz była sytuacja że wyciągi zniknęły i trzeba było potwierdzić w
    sezamie że chce się je otrzymywać.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 7. Data: 2006-10-01 18:21:33
    Od: Jarosław Badurek <j...@b...autograf.pl>

    Dnia Sat, 30 Sep 2006 21:21:03 +0200, KrzysiekPP napisał(a):

    > Cud !!!!!!!
    >
    > :)

    Żaden cud.

    Rachunki->Wyciągi->Wyciągi papierowe->Zmień ustawienia
    Opcja: TAK, chcę otrzymywać wyciagi pocztą

    Jarosław Badurek
    http://www.badurek.republika.pl

  • 8. Data: 2006-10-01 19:07:00
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Rachunki->Wyciągi->Wyciągi papierowe->Zmień ustawienia
    > Opcja: TAK, chcę otrzymywać wyciagi pocztą

    Ano może... ale chyba było tak, że odgórnie każdemu ustawili na OFF, jak
    sobie ktoś włączył to już jego sprawa. Zresztą już dość śmieci i innych
    rachunków mam w skrzynce na listy, żeby jeszcze bepeh mnie zaśmiecał. Kiedyś
    zlikwiduję skrzynkę na listy i będę szczęśliwym człowiekiem. Zero rachunków
    do zapłaty ;-)

    *