  • 1. Data: 2006-09-30 14:24:47
    Temat: DWS Top 25 spolek
    Od: "Anna K." <n...@s...pl>

    Witam grupowiczow,
    umowa z mBankiem podpisana na korzystanie z FI, teraz czas zaczac. Co
    miesiac chce wplacac po 500-600 zl. Wybor padl na DWA Top 25 spolek, w
    ostatnim roku ponad 80% wzrostu, ostatnim miesiacu - 8%. Nie ma jakiegos
    haczyka? Bije konkurencje okrutnie... Moze jakies rady, przestrogi?

    Pozdrawiam,
    Anka

  • 2. Data: 2006-09-30 14:32:27
    Temat: Re: DWS Top 25 spolek
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Moze jakies rady, przestrogi?

    Tak, jedna, warto czasem zajrzeć na stronę wybranego TFI:
    http://tiny.pl/7vs5
    :)

    Ale w sumie to niezły fundusz. Jestem z niego bardzo zadowolony :)

  • 3. Data: 2006-09-30 17:40:08
    Od: "Anna K." <n...@s...pl>

    > Tak, jedna, warto czasem zajrzeć na stronę wybranego TFI:
    > http://tiny.pl/7vs5
    > :)

    No widzisz, skoncentrowalam sie na wynikach a nie wiedzialam o czyms takim
    :-).
    Co w takim razie proponujesz? Czy uwage zwracac tylko na wyniki
    "procentowe", czy tez na jakies inne czynniki? (pomijam takie jak pod
    linkiem ;-)

    Pozdrawiam, Anka

  • 4. Data: 2006-10-02 19:19:45
    Od: "wrr" <...@w...pl>

    Użytkownik "Anna K." <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Co w takim razie proponujesz? Czy uwage zwracac tylko na wyniki
    > "procentowe", czy tez na jakies inne czynniki? (pomijam takie jak pod

    Wybierz taki, który ma małe aktywa
    Ci co byli liderami już nimi nie będą
    Ci co mają małe aktywa łatwiej kupują to co na topie i ich wycena bardziej
    rośnie
    Zobacz np. GTFI http://www.tfi.hoga.pl/tfi_stopy.asp
    Zainteresuj się też alternatywami w rodzaju ING Parasol Selektywny
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/39194

    Co najbardziej urośnie tego nie wie nikt oprócz jasnowidza

    Np. w ubiegłym miesiącu warto było za cały majątek i kredyty kupić akcje 09
    NFI. Byłabyś "obrzydliwie" bogata

    Pamiętaj, ze może byc bessa i stracisz

  • 5. Data: 2006-10-03 13:31:34
    Od: "platini76" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    wrr <...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Co najbardziej urośnie tego nie wie nikt oprócz jasnowidza
    >
    > Np. w ubiegłym miesiącu warto było za cały majątek i kredyty kupić akcje 09

    Po pierwsze, nie podpalaj sie wynikami historycznymi, bo nikt Ci nie
    zagwarantuje, ze sie powtorza. Po drugie nie zapominaj, ze im wyzsza stopa
    zyskow funduszu, tym wyzszym ryzykiem jest obarczona inwestycja. Po trzecie
    nie napisalas, przez jaki okrasz planujesz inwestowac, a to istotne z punktu
    widzenia tworzenia portfela.

    platini

  • 6. Data: 2006-10-03 20:28:47
    Od: "John Cleese" <m...@o...pl>

> [...]
    > ostatnim roku ponad 80% wzrostu, ostatnim miesiacu - 8%. Nie ma jakiegos
    > haczyka? Bije konkurencje okrutnie... Moze jakies rady, przestrogi?

    nie kupisz dws top 25 poki co - chyba ze aktywa spadną poniżej 250mld pln :D

  • 7. Data: 2006-10-04 19:43:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 3 Oct 2006 22:28:47 +0200, "John Cleese" <m...@o...pl> wklepał(-a):

    >nie kupisz dws top 25 poki co - chyba ze aktywa spadną poniżej 250mld pln :D

    To jest fundusz *małych spółek*, a nie światowych korporacji. ;) Chodzi o kwotę
    250 mln zł.

  • 8. Data: 2006-10-05 10:35:31
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> writes:

    > To jest fundusz *małych spółek*, a nie światowych korporacji. ;)
    > Chodzi o kwotę
    > 250 mln zł.

    Podczepię się tutaj z głupim pytaniem:
    Skoro te 25 spółek przynosi takie duże zyski, to dlaczego inne fundusze
    nie mają tego w ofercie?

    --
    jimmij

  • 9. Data: 2006-10-05 16:39:46
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Oct 2006 12:35:31 +0200, jimmij <j...@j...jj> wklepał(-a):

    >Podczepię się tutaj z głupim pytaniem:
    >Skoro te 25 spółek przynosi takie duże zyski, to dlaczego inne fundusze
    >nie mają tego w ofercie?

    Bo dla wszystkich nie wystarczy małych spółek. :) Ten fragment rynku ma
    ograniczoną pojemność, a przecież nie każda spółka w ocenie funduszu zasługuje
    na zakup jej akcji - co tym bardziej ogranicza kwoty możliwe do zainwestowania.
    Poza tym mniejsza płynność - żeby fundusz miał co kupować, muszą być chętni do
    sprzedaży.

  • 10. Data: 2006-10-06 13:54:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    jimmij wrote:

    > Podczepię się tutaj z głupim pytaniem:
    > Skoro te 25 spółek przynosi takie duże zyski, to dlaczego inne fundusze
    > nie mają tego w ofercie?

    Bo nie miały tego pomysłu ?
    BTW.
    http://www.multibank.pl/co_nowego/rss/rss_komunikaty
    ?id=11048

    Już 9 października w poniedziałek, w godzinach popołudniowych do oferty
    MultiBanku dołączy nowy Fundusz Inwestycyjny - PZU FIO Małych i Średnich
    Spółek.
    [...]

    KJ