  • 81. Data: 2018-09-05 07:52:31
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 Sep 2018 17:20:58 +0200, z napisał(a):

    > Nie wiem co jest tego przyczyną ale zauważam dziwne postawienie na
    > głowie kto za co powinien płacić i czy coś kosztuje czy nie kosztuje
    > Jak przystało na doktrynę neoliberalną powinno się płacić za wszystko bo
    > nic nie ma za darmo.
    > Tymczasem, KONTO darmowe ale nie do końca lokata o oprocentowaniu o rząd
    > wielkości niższym niż kredyt, lekarstwem na złe działanie usługi
    > wykupywanie drugiej dla bezpieczeństwa, kredyt lekarstwem na dżumę i
    > cholerę... ;-)

    To tylko technika, czasem zawedzie, czasem jest w konserwacji.

    > Czy koszt utrzymania konta bankowego przy dzisiejszej technologii i
    > rozwoju infrastruktury może przewyższać zysk z obracania powiedzmy
    > kilkoma tysiącami leżącymi na koncie Kowalskiego?

    WIBOR teraz jaki - 1.75% ?
    to tak od 3000 jest 52 zl/rok, 4.30/mc ... no faktycznie, starcza ...

    Tak swoja droga - patrze sie na % w mbank czy BZ ... najwyrazniej maja
    za duzo pieniedzy.

    Nawiasem mowiac - sporo kont to proba szukania odsetek, jak sie
    okazuje ze tylko dla nowych klientow, tylko do 100 tys itp ..

    A czemu nie ?

    J.

  • 82. Data: 2018-09-05 08:03:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-09-05 o 07:40, J.F. pisze:

    > Ryzykujesz 500km bez zapasu, czy ryzykujesz, ze na paliwo zabraknie ?

    Życie jest ryzykowne :-)

    A doświadczenie życiowe pozwala się zabezpieczyć działającymi
    narzędziami ;-)

  • 83. Data: 2018-09-05 08:06:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-09-05 o 07:52, J.F. pisze:
    > A czemu nie ?

    jedno słowo GŁUPOTA

    Pomyśl o szerszym zastosowaniu tego patentu np. w gospodarce.
    Może nobla dostaniesz :-)

  • 84. Data: 2018-09-05 09:06:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 września 2018 07:35:37 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > To teraz zadzwon do swojego banku, powiedz ze nie mozesz sie
    > zalogowac, i zobacz ile czasu ci zajmie uzyskanie loginu :-)

    Myślę że loginu nie podadzą przez telefon tylko zaproszę do oddziału

  • 85. Data: 2018-09-05 09:46:56
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > Po prostu nigdy nie trafiles na zlodzieja.
    >
    > A teraz np wracasz z urlopu i flak. Opona do wymiany.
    > A pod nosem gumiarz.
    >
    > Ryzykujesz 500km bez zapasu, czy ryzykujesz, ze na paliwo zabraknie ?
    > :-)

    Przecież wystarczy wozić wąż ogrodowy w bagażniku ;)

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2018-09-05 09:49:26
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-09-04 o 09:43, Kris pisze:

    > A loginy do tych innych to z kapelusza wytrzepie?

    Coraz częściej zamiast loginu wystarczy adres email, a może nawet numer
    telefonu...

    Pozdrawiam

  • 87. Data: 2018-09-05 09:56:03
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > A, i ciekawe jeszcze, czy tego sposobu nie ukatrupi RODO - więc może dobrze
    poszukać innego zabezpieczenia.
    > Naklejki jednak mają chyba - CMMIW - już tylko citek (do darmowej KK, ale naklejka
    5zł/mc) i getout (karta darmowa przy 5 pyknięciach/mc, wydanie naklejki 10zł).

    Można więcej szczegółów?

  • 88. Data: 2018-09-05 10:06:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 września 2018 09:49:34 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

    > Coraz częściej zamiast loginu wystarczy adres email, a może nawet numer
    > telefonu...

    Jakiś przykład?

  • 89. Data: 2018-09-05 10:07:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 5 września 2018 09:56:05 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    poszukać innego zabezpieczenia.
    naklejka 5zł/mc) i getout (karta darmowa przy 5 pyknięciach/mc, wydanie naklejki
    10zł).

    > Można więcej szczegółów?

    Ale w jakim temacie?
    RODO?
    Naklejek?
    Czy darmowych kart kredytowych?

  • 90. Data: 2018-09-05 10:17:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 5 września 2018 01:00:43 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Podstawowa znajomość informatyki tak powiedzmy na poziomie gimnazjalnym
    > pozwala dostrzec dysonans pomiędzy dwoma wartościami:

    O, tego mi brakowało w zrozumieniu Twoich postów - założenia, że Twoja znajomość
    informatyki jest na poziomie gimnazjum.
    Teraz już wszystko jest jasne.

    > Są tacy ludzie. Szanujemy ich :-)
    Bardzo miło.
    Ale już nie spodziewamy się, że napiszą coś sensownego - a szkoda, bo postów na
    grupie tak mało :(