    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: konta w wielu bankach
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 5 Sep 2018 07:52:31 +0200

    Dnia Tue, 4 Sep 2018 17:20:58 +0200, z napisał(a):

    > Nie wiem co jest tego przyczyną ale zauważam dziwne postawienie na
    > głowie kto za co powinien płacić i czy coś kosztuje czy nie kosztuje
    > Jak przystało na doktrynę neoliberalną powinno się płacić za wszystko bo
    > nic nie ma za darmo.
    > Tymczasem, KONTO darmowe ale nie do końca lokata o oprocentowaniu o rząd
    > wielkości niższym niż kredyt, lekarstwem na złe działanie usługi
    > wykupywanie drugiej dla bezpieczeństwa, kredyt lekarstwem na dżumę i
    > cholerę... ;-)

    To tylko technika, czasem zawedzie, czasem jest w konserwacji.

    > Czy koszt utrzymania konta bankowego przy dzisiejszej technologii i
    > rozwoju infrastruktury może przewyższać zysk z obracania powiedzmy
    > kilkoma tysiącami leżącymi na koncie Kowalskiego?

    WIBOR teraz jaki - 1.75% ?
    to tak od 3000 jest 52 zl/rok, 4.30/mc ... no faktycznie, starcza ...

    Tak swoja droga - patrze sie na % w mbank czy BZ ... najwyrazniej maja
    za duzo pieniedzy.

    Nawiasem mowiac - sporo kont to proba szukania odsetek, jak sie
    okazuje ze tylko dla nowych klientow, tylko do 100 tys itp ..

    A czemu nie ?

    J.