  • 1. Data: 2010-11-18 21:12:12
    Temat: Darmowe konto
    Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk>

    Witam,
    W jakim banku mozna zalozyc konto ktore bedzie darmowe, bez oplaty za
    karte i z darmowymi przelewami. Dobrze jakby rachunek maklerski tez byl
    dostepny.

    Pozdrawiam,
    RPC5JHG

  • 2. Data: 2010-11-18 21:19:26
    Temat: Re: Darmowe konto
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > W jakim banku mozna zalozyc konto ktore bedzie darmowe, bez oplaty za
    > karte i z darmowymi przelewami. Dobrze jakby rachunek maklerski tez byl
    > dostepny.

    mBank

    Darek

  • 3. Data: 2010-11-18 21:35:44
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Witam,
    > W jakim banku mozna zalozyc konto ktore bedzie darmowe, bez oplaty za
    > karte i z darmowymi przelewami. Dobrze jakby rachunek maklerski tez byl
    > dostepny.

    Deutsche Bank PBC, Open cośtam (ten od KeepItSimple), niektóre banki
    spółdzielcze.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2010-11-18 21:39:39
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > W jakim banku mozna zalozyc konto ktore bedzie darmowe, bez oplaty za
    > karte i z darmowymi przelewami. Dobrze jakby rachunek maklerski tez byl
    > dostepny.

    Deutsche Bank PBC *), Open Finance, Volkswagen Bank Polska. Nie wiem,
    jak tam u nich z rachunkami maklerskimi, ale karta i przelewy za darmo.

    *) dla darmowości karty wymagana 1 transakcja na miesiąc, może być
    wypłata z bankomatu.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-11-20 12:30:04