  • 1. Data: 2009-02-04 14:09:11
    Temat: [mbank] no i nic z tego :/
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,623405
    0,_Polska___Klienci_BRE_nie_maja_szans___protest_bez
    .html

  • 2. Data: 2009-02-04 14:18:52
    Temat: Re: [mbank] no i nic z tego :/
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,623405
    0,_Polska___Klienci_BRE_nie_maja_szans___protest_bez
    .html

    Mastalerz powiedział szczerze i bez ogródek jak jest, i za to należy go
    docenić.

    Co do oceny jaki będzie to mieć długoterminowy wpływ na wizerunek banku, nie
    jest to dla mnie jeszcze jasne.

    Przy okazji, podobno Petru ma przyjść do BRE od lipca.

    marekz

  • 3. Data: 2009-02-04 20:20:49
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    MarekZ wrote:

    > Mastalerz powiedział szczerze i bez ogródek jak jest, i za to należy go
    > docenić.

    W pewnym sensie facet ma rację - mogą się zrefinansować w innym banku.

    > Co do oceny jaki będzie to mieć długoterminowy wpływ na wizerunek banku,
    > nie jest to dla mnie jeszcze jasne.
    >
    > Przy okazji, podobno Petru ma przyjść do BRE od lipca.

    Petru ładnie wypada w telewizji, ale czy on się zna na czymś?