  • 1. Data: 2006-07-12 18:48:54
    Temat: ko w mbanku
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dostalem dzis koperte z mbanku z duzymi napisami "Kredyt odnawialny. Pierwszy
    na rynku kredyt odnawialny z malejacym oprocentowaniem" W srodku akurat bylo
    info o podwyzeniu % na moim ko z9.95 na 12.85 :) Ale nic na stronie mbabku nie
    znalazlem o nowym ko

  • 2. Data: 2006-07-12 18:55:49
    Temat: Re: ko w mbanku
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl>

    <r...@g...SKASUJ-TO.pl> $...@i...gazeta.pl

    [CIACH]

    Może ta informacja widnieje po wylogowaniu się z części transakcyjnej? :)

  • 3. Data: 2006-07-12 19:27:53
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
    bylo
    > info o podwyzeniu % na moim ko z9.95 na 12.85 :) Ale nic na stronie mbabku

    KO w mBanku
    Stopa podstawowa 12,85 %
    Stopa początkowa 13,50 %
    Stopa minimalna 9,95 %

    z tego co wiem kazdy kto do 21 kwietnia składał wniosek o linię kredytową w
    rachunku eKonto, otrzymał ja bez prowizji oraz dodatkowo przez pierwsze pół
    roku taki promocyjny kredyt był (jest ) oprocentowany na poziomie minimalnym
    własnie 9,95%

    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-07-14 22:31:31
    Od: Marek Michalkiewicz <s...@a...gda.pl.invalid>

    sumi <T...@p...onet.pl> wrote:

    > KO w mBanku
    > Stopa podstawowa 12,85 %
    > Stopa pocz?tkowa 13,50 %
    > Stopa minimalna 9,95 %
    >
    > z tego co wiem kazdy kto do 21 kwietnia sk?ada? wniosek o lini? kredytow? w
    > rachunku eKonto, otrzyma? ja bez prowizji oraz dodatkowo przez pierwsze pó?
    > roku taki promocyjny kredyt by? (jest ) oprocentowany na poziomie minimalnym
    > w?asnie 9,95%

    Witam - pisze po raz pierwszy na tej grupie (ktora czytam od niedawna).

    PRAWIE kazdy kto skladal otrzymal :) - moj wniosek zlozony 10 kwietnia
    2006 nadal sobie lezy, stopien rozpatrzenia 0%... Kto pobije rekord?

    Zna ktos moze jakis alternatywny (inny niz mLinia) kontakt do mBanku,
    gdzie mozna rozmawiac z kims kto cos moze zrobic (a nie tylko zapisac)?

    W wielkim skrocie bylo to tak:

    10 kwietnia - zlozylem przez Internet wniosek o kredyt odnawialny, oraz
    (jakies pol godziny pozniej) o karte kredytowa

    w miedzyczasie - rozpatrywanie wniosku o karte, przeslalem dokumenty

    24 maja - karta wydana (przyszla kilka dni pozniej, wszystko OK),
    a wniosek o kredyt nadal w stanie 0%

    26 maja - po ktoryms z kolei telefonie do mLinii, dowiaduje sie w koncu
    w czym byl problem: nie mogli rozpatrywac wiecej niz jednego wniosku
    na raz. OK (nie mogli powiedziec od razu i spytac ktory rozpatrywac
    najpierw?) - no to skoro karta juz wydana, prosze zaczac rozpatrywac
    zlozony przeze mnie wniosek o kredyt odnawialny. Na pytanie czy chce
    zlozyc nowy - mowie ze nie, bo tamten zlozylem w promocji, a teraz
    promocji juz nie ma. Podobno mojego wniosku "nie widac w systemie",
    chociaz ja sie loguje (na pewno do TEGO SAMEGO banku - certyfikat SSL
    sie zgadza) i widze. Przyjeto ode mnie reklamacje.

    26 czerwca - mija miesiac od zlozenia reklamacji, nadal glucha cisza,
    pomimo zapisu w regulaminie:

    "par. 62, pkt 4. mBank rozpatruje złożoną reklamację w terminie 30 dni
    od dnia otrzymania reklamacji. W szczególnych przypadkach dopuszcza się
    możliwość wydłużenia terminu rozpatrywania reklamacji, o czym Posiadacz
    rachunku powinien zostać poinformowany z podaniem przyczyny i terminu
    odroczenia."

    nie zostalem o niczym poinformowany, nadal nie znam przyczyny i terminu
    odroczenia. Mogli przeciez spelnic ten wymog (wlasnego regulaminu)
    informujac mnie chociazby "mamy za duzo klientow, potrwa to jeszcze rok"
    i przynajmniej wtedy wiedzialbym, ze trzeba im ulzyc i zmienic bank ;)

    mLinia jedyne co moze, to zapisac informacje ze klient prosi o kontakt,
    ale po dzisiejszym (kolejnym) telefonie mam watpliwosci, czy to co tam
    zapisuja ktokolwiek pozniej czyta... Wniosku "w systemie" nadal brak,
    choc ja po zalogowaniu go widze - niezmiennie od ponad 3 miesiecy,
    wniosek zlozony, stopien rozpatrzenia 0%.

    Na koniec tej przydlugiej opowiesci dodam, ze mam konto mBIZNES od
    listopada 2003, a eKONTO od wrzesnia 2005 z regularnymi wplywami
    wynagrodzenia (wniosek zlozony po ponad 6 miesiacach). Moze czas
    najwyzszy rozejrzec sie za innym bankiem - tylko ktorym, z podobna
    funkcjonalnoscia lecz powazniejszym traktowaniem klienta? Znam juz
    Inteligo, ale moze sa inne banki, mniej znane a godne polecenia?

    Nie mam nic do operatorow mLinii (problem jest pewnie gdzies wyzej),
    ale moze ktos z kierownictwa mBanku to przeczyta i sie zainteresuje?
    Jesli tak, bardzo prosze o kontakt na priv (spamtrap@ -> marekm@
    i bez .invalid), wtedy podam numery pechowego wniosku i reklamacji.
    Zdecydowalem sie na krytyke mBanku na formum publicznym, ale rowniez
    publicznie pochwale, jesli sprawa dobrnie do szczesliwego konca.

    pozdrawiam
    Marek

  • 5. Data: 2006-07-15 09:05:47
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Fri, 14 Jul 2006 22:31:31 +0000 (UTC), Marek Michalkiewicz napisał(a):

> [...]
    > Zdecydowalem sie na krytyke mBanku na formum publicznym, ale rowniez
    > publicznie pochwale, jesli sprawa dobrnie do szczesliwego konca.

    Sugeruje wkleic to samo na ich forum internetowym na stronce. Większa
    szansa, że ktoś z Mbanku to znajdzie i coś z tym zrobi.

    Adam

  • 6. Data: 2006-07-16 22:13:55
    Od: Marek Michalkiewicz <s...@a...gda.pl.invalid>

    Adam <d...@t...pl> wrote:

    > Sugeruje wkleic to samo na ich forum internetowym na stronce. Większa
    > szansa, że ktoś z Mbanku to znajdzie i coś z tym zrobi.

    Próbowałem się tam zarejestrować, ale coś się nie udało - może wiedzą
    (choćby po adresie e-mail - bo podałem ten sam, na który przysyłają
    wyciągi), że chcę ich obsmarować ;) - może spróbuję jeszcze raz...

    Marek