  • 1. Data: 2006-07-12 11:09:11
    Temat: Re: inteligo
    Od: b...@g...com

    janke napisał(a):
    > Użytkownik "Ela" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie zaraz mnie wszyscy zjadą, że u nich chodzi, ale u mnie właśnie nie
    > chodzi ;(
    >
    > janke

    leż i kwiczy od co najmniej 30 minut. również www.inteligo.pl to
    samo.
    oczywiście wszyscy wierzymy że przerwa konserwacyjna potrwa jak
    najkrócej :)

  • 2. Data: 2006-07-12 11:53:14
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    breusz@... wrote in message

    >leż i kwiczy od co najmniej 30 minut. również www.inteligo.pl to samo.
    >oczywiście wszyscy wierzymy że przerwa konserwacyjna potrwa jak najkrócej
    :)

    to inteligo robi przerwy konserwacyjne bez uprzedzenia i w biały dzień ??

    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-07-12 14:07:07
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    sumi napisał(a):

    > to inteligo robi przerwy konserwacyjne bez uprzedzenia i w biały dzień ??

    pewnie informatycy otwarli drzwi serwerowni żeby sie zimniej zrobiło w
    biurze :) no i serwery padają :)

    --
    chrabcio