eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiko w mbanku › Re: ko w mbanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !alf.amelek.gda.pl!not-for-mail
    From: Marek Michalkiewicz <s...@a...gda.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ko w mbanku
    Date: Fri, 14 Jul 2006 22:31:31 +0000 (UTC)
    Organization: -
    Lines: 76
    Message-ID: <e99603$2m2$1@alf.lan.amelek.gda.pl>
    References: <e93g6m$n53$1@inews.gazeta.pl> <e93ifi$4jk$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dsl.amelek.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1152917425 22504 80.53.220.6 (14 Jul 2006 22:50:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Jul 2006 22:50:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.7.8-20050315 ("Scalpay") (UNIX) (Linux/2.4.30 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:390908
    [ ukryj nagłówki ]

    sumi <T...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > KO w mBanku
    > Stopa podstawowa 12,85 %
    > Stopa pocz?tkowa 13,50 %
    > Stopa minimalna 9,95 %
    >
    > z tego co wiem kazdy kto do 21 kwietnia sk?ada? wniosek o lini? kredytow? w
    > rachunku eKonto, otrzyma? ja bez prowizji oraz dodatkowo przez pierwsze pó?
    > roku taki promocyjny kredyt by? (jest ) oprocentowany na poziomie minimalnym
    > w?asnie 9,95%

    Witam - pisze po raz pierwszy na tej grupie (ktora czytam od niedawna).

    PRAWIE kazdy kto skladal otrzymal :) - moj wniosek zlozony 10 kwietnia
    2006 nadal sobie lezy, stopien rozpatrzenia 0%... Kto pobije rekord?

    Zna ktos moze jakis alternatywny (inny niz mLinia) kontakt do mBanku,
    gdzie mozna rozmawiac z kims kto cos moze zrobic (a nie tylko zapisac)?

    W wielkim skrocie bylo to tak:

    10 kwietnia - zlozylem przez Internet wniosek o kredyt odnawialny, oraz
    (jakies pol godziny pozniej) o karte kredytowa

    w miedzyczasie - rozpatrywanie wniosku o karte, przeslalem dokumenty

    24 maja - karta wydana (przyszla kilka dni pozniej, wszystko OK),
    a wniosek o kredyt nadal w stanie 0%

    26 maja - po ktoryms z kolei telefonie do mLinii, dowiaduje sie w koncu
    w czym byl problem: nie mogli rozpatrywac wiecej niz jednego wniosku
    na raz. OK (nie mogli powiedziec od razu i spytac ktory rozpatrywac
    najpierw?) - no to skoro karta juz wydana, prosze zaczac rozpatrywac
    zlozony przeze mnie wniosek o kredyt odnawialny. Na pytanie czy chce
    zlozyc nowy - mowie ze nie, bo tamten zlozylem w promocji, a teraz
    promocji juz nie ma. Podobno mojego wniosku "nie widac w systemie",
    chociaz ja sie loguje (na pewno do TEGO SAMEGO banku - certyfikat SSL
    sie zgadza) i widze. Przyjeto ode mnie reklamacje.

    26 czerwca - mija miesiac od zlozenia reklamacji, nadal glucha cisza,
    pomimo zapisu w regulaminie:

    "par. 62, pkt 4. mBank rozpatruje złożoną reklamację w terminie 30 dni
    od dnia otrzymania reklamacji. W szczególnych przypadkach dopuszcza się
    możliwość wydłużenia terminu rozpatrywania reklamacji, o czym Posiadacz
    rachunku powinien zostać poinformowany z podaniem przyczyny i terminu
    odroczenia."

    nie zostalem o niczym poinformowany, nadal nie znam przyczyny i terminu
    odroczenia. Mogli przeciez spelnic ten wymog (wlasnego regulaminu)
    informujac mnie chociazby "mamy za duzo klientow, potrwa to jeszcze rok"
    i przynajmniej wtedy wiedzialbym, ze trzeba im ulzyc i zmienic bank ;)

    mLinia jedyne co moze, to zapisac informacje ze klient prosi o kontakt,
    ale po dzisiejszym (kolejnym) telefonie mam watpliwosci, czy to co tam
    zapisuja ktokolwiek pozniej czyta... Wniosku "w systemie" nadal brak,
    choc ja po zalogowaniu go widze - niezmiennie od ponad 3 miesiecy,
    wniosek zlozony, stopien rozpatrzenia 0%.

    Na koniec tej przydlugiej opowiesci dodam, ze mam konto mBIZNES od
    listopada 2003, a eKONTO od wrzesnia 2005 z regularnymi wplywami
    wynagrodzenia (wniosek zlozony po ponad 6 miesiacach). Moze czas
    najwyzszy rozejrzec sie za innym bankiem - tylko ktorym, z podobna
    funkcjonalnoscia lecz powazniejszym traktowaniem klienta? Znam juz
    Inteligo, ale moze sa inne banki, mniej znane a godne polecenia?

    Nie mam nic do operatorow mLinii (problem jest pewnie gdzies wyzej),
    ale moze ktos z kierownictwa mBanku to przeczyta i sie zainteresuje?
    Jesli tak, bardzo prosze o kontakt na priv (spamtrap@ -> marekm@
    i bez .invalid), wtedy podam numery pechowego wniosku i reklamacji.
    Zdecydowalem sie na krytyke mBanku na formum publicznym, ale rowniez
    publicznie pochwale, jesli sprawa dobrnie do szczesliwego konca.

    pozdrawiam
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1