  • 1. Data: 2006-07-12 18:36:41
    Temat: Karta kredytowa dla studenta.
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Witajcie!

    Chciałbym wyrobić sobie kartę kredytową, poniważ ostatnio często zdarza mi
    się kupować w sklepach internetowych i to rozwiązanie byłoby dla mnie
    bardzo wygodne. Teraz muszę prosić inne osoby o zapłacenie za moje zakupy.
    Problem jest jednak taki, że nie pracuję, więc nie mogę przedstawić
    zaświadczenia o zatrudnieniu. Zastanawiałem się nad fotokartą Fortisa -
    limit do 1500 jest bez zaświadczenia - czy to rzeczywiście tak wygląda, że
    nie trzeba podawać zadnych dokumentów zaświadczających dochody? Czy może
    jednak to ściema. Zależy mi też na tym żeby karta była tania (najlepiej
    darmowa). Jakie banki oferują kartę za podpis i żadnych innych dokumentów
    nie potrzebują, przy limicie około 1000zł, ewentualnie co się stanie kiedy
    w formularzu podam fałszywe miejsce zatrudnienia/dochody?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-12 19:04:53
    Temat: Re: Karta kredytowa dla studenta.
    Od: donquijote <d...@N...pl>

    Stefan napisał(a):

> [...]
    > nie potrzebują, przy limicie około 1000zł, ewentualnie co się stanie kiedy
    > w formularzu podam fałszywe miejsce zatrudnienia/dochody?

    Lepiej zainteresuj się czymś w rodzaju ekarty mbanku, bo żadnej innej
    karty chyba nie dostaniesz. Nawet jak podajesz dochody na podstawie
    ustnego oświadczenia, to banki które ja znam dzwonią do pracodawcy i Cię
    sprawdzają.

    pozdrawiam
    donquijote

  • 3. Data: 2006-07-12 19:07:17
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Wed, 12 Jul 2006 21:04:53 +0200, donquijote napisał(a):

> [...]
    > karty chyba nie dostaniesz. Nawet jak podajesz dochody na podstawie
    > ustnego oświadczenia, to banki które ja znam dzwonią do pracodawcy i Cię

    No wlasnie chciałem oszczędzic sobie problemow (kosztow) z ekartami...
    Takie wynalazki jak VE z DB też testowałem, jednak z niej zrezygnowałem bo
    nie działała na wszystkich stronach..

  • 4. Data: 2006-07-12 19:41:01
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Stefan" wrote in message

    >[...] Jakie banki oferują kartę za podpis i żadnych innych dokumentów
    > nie potrzebują, przy limicie około 1000zł, ewentualnie co się stanie kiedy
    > w formularzu podam fałszywe miejsce zatrudnienia/dochody?

    taką masz w mBanku - mBank Euro<26
    bez zaświadczeń o dochodach
    wystarczy legitymacja,dowód osobisty ...
    ...i zaswiadczenie o wynikach nauki :-) im wyższa srednia tym większy limit
    :-)

    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2006-07-12 19:48:18
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Wed, 12 Jul 2006 21:41:01 +0200, sumi napisał(a):

> [...]
    > wystarczy legitymacja,dowód osobisty ...
    > ...i zaswiadczenie o wynikach nauki :-) im wyższa srednia tym większy limit

    a coś wypukłego?

  • 6. Data: 2006-07-12 20:01:14
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Stefan" wrote in message

    > a coś wypukłego?

    multibank - visa credit
    bph - bursztynowa KK
    kredyt bank - visa student

    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 7. Data: 2006-07-12 20:07:11
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Wed, 12 Jul 2006 22:01:14 +0200, sumi napisał(a):

    > multibank - visa credit
    > bph - bursztynowa KK
    > kredyt bank - visa student

    czyli rozumiem że fotokarta nie dla mnie; nawet jak troszeczke okłamię w
    formularzu :)?

  • 8. Data: 2006-07-12 20:10:40
    Od: "AAS" <A...@g...com>

    sumi napisał(a):

    > multibank - visa credit
    > bph - bursztynowa KK
    > kredyt bank - visa student

    Szczególnie bursztynowa KK BPH jest bardzo wypukła;-) Normalnie
    grubsza niż szersza;-)

  • 9. Data: 2006-07-12 20:25:31
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Stefan" wrote in message

    > czyli rozumiem że fotokarta nie dla mnie; nawet jak troszeczke okłamię w
    > formularzu :)?

    przeczytaj o kazdej karcie i wybierz
    sam wiesz jaka bedzie dla Ciebie najlepsza :-)
    dodatkowo znalazłem
    że w multibanku jak masz "multikonto jestem" to masz darmową KK Visa classic

    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 10. Data: 2006-07-13 06:18:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    sumi napisał(a):

    > taką masz w mBanku - mBank Euro<26
    > bez zaświadczeń o dochodach
    > wystarczy legitymacja,dowód osobisty ...

    Ale nie zapłacisz tą kartą w sieci.

    --
    Wojciech Bancer