  • 1. Data: 2007-03-03 04:20:24
    Temat: Zemściłem się na spółdzielnii mieszkaniowej
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Jak niektórzy wiedzą z autopsji jak bardzo upierdliwa i łamiąca wszelkie
    przepisy może być spółdzielnia mieszkniowa. Przez lata sie z nimi gryzlem. Po
    latach przyszla kara na nich z mojej strony :)

    Rozstalem sie z spoldzielnia na zawsze sprzedajac mieszkanie.

    Naszczescie mieli konto w bnaku, gdzie za przelewy miedzynarodowe przychodzace
    plata wysoka prowizje :D

    Codziennie przelewam 1$ za darmo z mojego konta WAMU.com na konto spoldzielnii.
    Za kazda wplate placa po 30zl hehehe.

    Po 2 tygodniach zaczeli wydzwaniac do mnie, ze ponosza wielkie koszta za
    przyjecie przelewow miedzynarodowych. Po kolejnym tygodniu dzownili juz co pare
    minut, bo juz zwiekszylem do 3 razy dziennie przelewy :)

    Teraz strasza mnie sadem, ze mnie zaskarza, bo im place bez powodu.

    Mogą ? Bo ja zwiekszylem juz liczbe przelewow do 5 razy dziennie.

  • 2. Data: 2007-03-03 10:21:53
    Temat: Re: Zemściłem się na spółdzielnii mieszkaniowej
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 3 Mar 2007 05:20:24 +0100, "kjvirtual"
    <k...@g...com> wrote:

    >Teraz strasza mnie sadem, ze mnie zaskarza, bo im place bez powodu.
    >

    >Mogą ? Bo ja zwiekszylem juz liczbe przelewow do 5 razy dziennie.

    mogą

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2007-03-03 10:44:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.03.2007 Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał/a:

    > mogą

    Pytanie czy coś w ten sposób uzyskają :)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 4. Data: 2007-03-03 11:59:25
    Od: zbig <z...@p...com>

    Samotnik napisał(a):

    > Pytanie czy coś w ten sposób uzyskają :)

    wyrok nakazujący zwrot kasy byłemu członkowi spółdzielni :))

  • 5. Data: 2007-03-03 13:51:57
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > juz co pare
    > minut, bo juz zwiekszylem do 3 razy dziennie przelewy :)

    Nie chce mi się wierzyć w to że odbiorca przelewy nie może go odrzucić,
    ale skoro co parę minut dzwonią to pewnie prawda :P

    Nie wnikając co spółdzielnia Tobie zrobiła, że tak jej nie lubisz, to
    weź pod uwagę fakt, ze obarczając spółdzielnie mieszkaniową dodatkowymi
    kosztami (nie ważne jakimi - czy demolując obiekty tej spółdzielni czy
    cokolwiek innego) tak naprawdę skubiesz dodatkowymi kosztami pozostałych
    członków, bo nie sądzę żeby z tego powodu pracownicy tej spółdzielni
    obcięli sobie premię, dodatki czy inne dodatkowe uposarzenie.

    axell

  • 6. Data: 2007-03-03 15:44:19
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > członków, bo nie sądzę żeby z tego powodu pracownicy tej spółdzielni
    > obcięli sobie premię, dodatki czy inne dodatkowe uposarzenie.

    Nie moga odrzucic przelewu niestety :)

    Pozostali czlonkowie nic nie zyskaja, jak spoldzielnia nie bedzie miala tych
    kosztow. Nigdy nic nie robia i nie chca robic. A premie oczywiscie sobie
    biora. Panstwo w panstwie.

    Pozatym sasiedzi to niezle szuje byli, wiec nie zaluje ich hyhyhy.

    Prezes spoldzielni zgodzil sie juz oddac mi wszystkie odsetki nienaleznie
    naliczone (~800zl); zaplacilem je, bo chcialem sprzedac mieszkanie, a ciagnac
    sie latami z nimi nie chcialem.

  • 7. Data: 2007-03-03 15:46:25
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <2...@n...onet.pl>,
    k...@g...com says...
    > Po 2 tygodniach zaczeli wydzwaniac do mnie, ze ponosza wielkie koszta za
    > przyjecie przelewow miedzynarodowych. Po kolejnym tygodniu dzownili juz co pare
    > minut, bo juz zwiekszylem do 3 razy dziennie przelewy :)

    Ze tez ci sie chce chodzic do oddzialu WAMU za kazdym przelewem

    AP

  • 8. Data: 2007-03-03 15:56:34
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > In article <2...@n...onet.pl>,
    > k...@g...com says...
    >

    > Ze tez ci sie chce chodzic do oddzialu WAMU za kazdym przelewem
    >

    > AP

    Nie robie tego przez prywatne konto, a bisnesowe i mam wire transfery mozliwe.

  • 9. Data: 2007-03-03 17:29:51
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    może odszkodowanie.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2007-03-03 17:50:09
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > może odszkodowanie.
    >
    > --
    > Jarek Andrzejewski

    Nie plac ty swojego czynszu przelewem, bo cie spoldzielnia bedzie skarzyc o
    odszkodowanie za to, ze musi placic bankowi za prowadzenie rachunku czy
    przelewy do kontrahentow.