  • 1. Data: 2007-03-02 21:59:55
    Temat: BZWBK i VISA Electron do konta < 30
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Hej,

    Wie ktoś po jakim kursie przeliczne jest EUR do złotówki przy płatnościach
    dokonowanych poza granicami krajue w EUR ? Infolinia podaje mi dwie
    sprzeczne informacje.

    Interesuje mnie zarówno Visa Electron oraz Maestro (mam dwie karty).

    TP

  • 2. Data: 2007-03-02 22:15:32
    Temat: Re: BZWBK i VISA Electron do konta < 30
    Od: "Marcin heh" <a...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Paszkowski <s...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > sprzeczne informacje.
    >
    > Interesuje mnie zarówno Visa Electron oraz Maestro (mam dwie karty).

    A nie lepiej sobie załozyc konta w Euro w BZWBK (ostatnio byla promocja i
    chyba bylo za darmo)
    Dawali tez wypukła MasterCard.

  • 3. Data: 2007-03-03 19:05:02
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Marcin heh napisał(a):

    > A nie lepiej sobie załozyc konta w Euro w BZWBK (ostatnio byla promocja i
    > chyba bylo za darmo)
    > Dawali tez wypukła MasterCard.

    konto jest za darmo caly czas w euroi a karta za darmo do konca marca
    promocja
    a przeliczane jest to po kursie bankowym z dnia wplywu obciazenia do banku
    a jak placisz visa w innej walucie niz euro to jest dodatkowa prowizja
    za przewealutowanie 2,8%