  • 1. Data: 2008-05-18 06:00:04
    Temat: KK citi kontra KK mbank
    Od: JJ <J...@c...pl>

    mam KK citi od ladnych kilku lat
    raz nie dotarl wyciag - ( chcialem zrezygnowac - zwolnili mnie dozywotnio z
    oplat i dostalem golda )
    mam KK mbnak od roku - nigdy nie dostalem wyciagu i nie da sie zrezygnowac (
    przez telefon, ani w kiosku , trzeba papiery do lodzi slac itd. itp.)

    no i nie dziwi mnie, ze mbank nie chce sobie zmniejszyc liczby klientow kart
    kredytowych (kredytow), tylko jak dla mnie, to jest dobre porownanie bankow
    citi - drogi, bo drogi, ale klietnow powaznie traktuja
    mbank - dla bidakow pospiesznych, duzo ludzi po zlotowce

  • 2. Data: 2008-05-18 06:51:04
    Temat: Re: KK citi kontra KK mbank
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    JJ pisze:
> [...]
    > kredytowych (kredytow), tylko jak dla mnie, to jest dobre porownanie bankow
    > citi - drogi, bo drogi, ale klietnow powaznie traktuja

    Kiedy KK Citi nie sa specjalnie drogie - dlugie promocje bezplatnosci
    oraz niskie limity (co prawda niejawne) na przedluzenia bezplatne.

    > mbank - dla bidakow pospiesznych, duzo ludzi po zlotowce

    Sadze, ze czas w pelni funkcjonalnych, szybko reagujacych bankow
    wirtualnych nadejdzie z upowszechnieniem taniego podpisu elektronicznego.
    Przy okazji - uwazam, ze taki podpis dla mas najlepiej byloby
    zintegrowac z nowymi, chipowymi dowodami osobistymi - dokupujemy czytnik
    i mozemy z domowego komputera zarzadzac podpisem zakodowanym w chipie na
    dowodzie.

  • 3. Data: 2008-05-18 09:12:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "JJ" <J...@c...pl> wrote in message news:g0ofbk$e2g$1@news.vectranet.pl...

    > mam KK mbnak od roku - nigdy nie dostalem wyciagu i nie da sie zrezygnowac
    > (
    > przez telefon, ani w kiosku , trzeba papiery do lodzi slac itd. itp.)

    Oczywiscie, ze sie da. Zastrzegasz karte w dowolny sposob i nie zamawiasz
    nowej. Po jakims czasie rachunek jest zamykany automatycznie.
    Tak samo jest w BZ WBK, tam jest zamykany po 30 dniach. Wczesniej jeszcze
    dzwonia aby namowic na zamowienie nowej karty :).

    MK

  • 4. Data: 2008-05-18 09:42:32
    Od: Ra <w@stopce>

    JJ pisze:
> [...]
    > citi - drogi, bo drogi, ale klietnow powaznie traktuja
    > mbank - dla bidakow pospiesznych, duzo ludzi po zlotowce

    citi nie jest drogi, ma mniejsze limity od mbanku które powodują
    zwolnienie z opłaty, dodając możliwość opłacenia mieszkania itd
    nietrudno te limity spełnić, zresztą jak powszechnie wiadomo nawet nie
    jest to konieczne

    plus mbanku to automatyczna spłata (u mnie) ale ciężko zrezygnować
    dlatego drugi raz nie wezmę tej karty

  • 5. Data: 2008-05-18 11:32:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    JJ napisał(a):
    > citi - drogi, bo drogi, ale klietnow powaznie traktuja

    Przeciez Citi wydaje swoje KK kazdemu jak popadnie.

    > mbank - dla bidakow pospiesznych, duzo ludzi po zlotowce

    mBank to ogolnie jest bank specyficzny (macBank). Aczkolwiek czy to jest
    bank dla "bidakow" ? Pod wzgledem wygody i funkcjonalnosci konta jest
    zdecydowanie lepszy niz Citi. Podglad KK tez ma lepszy. A sama KK to w
    Citi jest raczej na naszym rynku bezkonkurencyjna.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-05-18 11:34:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ra napisał(a):
    > plus mbanku to automatyczna spłata (u mnie) ale ciężko zrezygnować
    > dlatego drugi raz nie wezmę tej karty

    Ja mialem dwa razy KK w mBanku i za kazdym razem do rezygnacji
    wystarczylo jedno pismo wyslane listem.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-05-18 11:39:56
    Od: "Jacko" <j...@r...pl>

    Uzytkownik "JJ" <J...@c...pl> napisal w wiadomosci

    > mam KK citi od ladnych kilku lat
    > raz nie dotarl wyciag

    W mBanku nie zdarzylo mi sie, aby nie dotarl wyciag.

    > mam KK mbnak od roku - nigdy nie dostalem wyciagu

    A ja regularnie i terminowo dostaje wyciagi mailem.
    Mam KK 1,5 roku.

    > nie da sie zrezygnowac (
    > przez telefon, ani w kiosku , trzeba papiery do lodzi slac itd. itp.)

    Zaden problem.

    > mbank - dla bidakow pospiesznych, duzo ludzi po zlotowce

    Domyslam sie, ze to info masz od swoich znajomych, przyjaciól, itd.,
    albo sadzisz wedlug siebie. Na takiej podstawie masz marna wiedze
    o klientach mBanku.
    W mBanku sa miliony klientów. Wsród nich moga byc i biedni i bogaci.

  • 8. Data: 2008-05-18 19:31:57
    Od: Ra <w@stopce>

    Mithos pisze:

    > Ja mialem dwa razy KK w mBanku i za kazdym razem do rezygnacji
    > wystarczylo jedno pismo wyslane listem.

    ja też tylko trwało to ze 2-3 miesiące, reklamacje, ponaglenia bo
    potrzebowałem zaświadczenia
    po za tym jak mam pójść na pocztę po znaczek i stać godzinę w kolejce to
    niedobrze mi sie robi

  • 9. Data: 2008-05-19 10:53:29
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    > Ja mialem dwa razy KK w mBanku i za kazdym razem do rezygnacji wystarczylo
    > jedno pismo wyslane listem.

    To u mnie wystarczył telefon na mLinię, w trakcie rozmowy jeszcze zapytała
    czy chcę zamknąć kartę od danej chwili czy po zakończeniu jej ważności.
    Wybrałem ten drugi wariant jako awaryjną (już się nie przydała), po okresie
    ważności zniknęła z widoku systemu transacyjnego i po zabawie było.

    Pozdrawiam
    axell

  • 10. Data: 2008-05-19 18:28:00
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    Mithos pisze:
    > Ja mialem dwa razy KK w mBanku i za kazdym razem do rezygnacji
    > wystarczylo jedno pismo wyslane listem.

    Potwierdzam. Też miałem w mbanku 2 razy kartę i za każdym razem jedno
    wysłane pismo i bez problemów pozbywałem się karty.

    A co do porównania to Citi wygrywa we wszystkim. Mam u nich 2 główne
    karty i 2 dodatkowe od kilu ładnych lat i zero problemów. Zwalniają z
    opłat bez problemu (w mbanku tylko to co w TOiP i nic poza to), przelewy
    z karty, sami podnoszą limit co rok bez papierków i problemów.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS