  • 11. Data: 2015-08-25 23:33:57
    Temat: Re: kiedy to wszystko jebnie
    Od: User Wkurzony <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 25 Aug 2015 08:31:09 +0200, Antymek napisał(a):

    > Teraz jeszcze nie.
    > Jebnie po 2 latach rządzenia przez PiSlamistów do spółki
    > z Dudą świętojebliwym i z Dudą związkowym
    > pokropionymi przez Rydzyka.

    Widać, że głos zabrał jakiś "yntelygent" z upadłego PGR-u w województwie
    zachodniopomorskim.

  • 12. Data: 2015-08-26 00:22:34
    Od: n...@p...pl

    > "jebnie to wszystko" to znaczy : stan Polski po okresie rządzenia przez
    > PiSlamistów do spółki z Partią Franciszka.

    prosilem o _definicję_ a otrzymałem tekst o poziomie
    merytorycznym niższym od pisowskiego pytania o lasy :)

    ponieważ nie określono po jak długim okresie rządzenia
    więc mogłoby także oznaczać stan po pierwszym dniu rządów

    co więcej, gdyby tak zdefiniować "jebnie" to
    rzeczone "jebnięcie" mogłoby np. oznaczać stan rozkwitu
    gospodarczego Niepodległej Polski gdyby takowy nastąpił :)

  • 13. Data: 2015-08-26 09:55:08
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 16:19:18 UTC+2 użytkownik Antymek napisał:

    > Teraz jeszcze nie.
    > Jebnie po 2 latach rządzenia

    Lub 1 rok obecnie rządzących Przyjaciół Ośmiorniczek.
    (przy czym rzad się sam wyżywi, nam znów podniosą podatki, na pociechę dadzą więcej
    wolności: zabronią stosowania słów ojciec i matka by dziecko wychowywane przez dwóch
    ojców nie czuło się poszkodowane).
    No i każą wszystkim bankom oddawać wszystkie prowizje za ostatnie 15 lat ;)

  • 14. Data: 2015-08-26 13:56:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 26 Aug 2015 00:55:08 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

    > zabronią stosowania słów ojciec i matka by dziecko wychowywane przez dwóch ojców
    nie czuło się poszkodowane

    Najważniejsze, żeby nie zakazali podróży do Nowego Tomyśla, bo to mogłoby
    wpłynąć na dochody Maliniaka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 15. Data: 2015-08-26 14:03:53
    Od: "Antymek" <f...@h...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > na pociechę dadzą więcej wolności: zabronią stosowania słów ojciec i matka
    > by dziecko wychowywane przez dwóch ojców nie czuło się poszkodowane).

    I ty wierzysz tym purpurowym czubkom z Partii Franciszka :))))

    > No i każą wszystkim bankom oddawać wszystkie prowizje za ostatnie 15 lat
    > ;)
    ============
    pislamiści do spółki z sukienkowymi zrobili ci wodę z mózgu.
    Do banków chcą się dobrać tacy jak Duda, Kaczyński i Miller.

  • 16. Data: 2015-08-26 14:40:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 26 Aug 2015 14:03:53 +0200, Antymek napisał(a):

    > Do banków chcą się dobrać tacy jak Duda, Kaczyński i Miller.

    Duda i Kaczyński mają SKOKi; po grzyba im jeszcze banki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 17. Data: 2015-08-26 23:08:25
    Od: P...@o...eu

    Dnia Wed, 26 Aug 2015 13:56:09 +0200, Olin napisał(a):

    > "Dzięki Radiu Maryja wiadomo, jak wiele pieniędzy potrzeba do życia w
    > ubóstwie."
    > autor nieznany
    >
    > http://picasaweb.google.com/gtracz64

    Ale Twoje poglądy na Kościół jakoś nie przeszkadzają Ci w prezentowaniu
    zabytków sakralnych na swoich zdjęciach z podróży?
    https://picasaweb.google.com/115622087514474757554/A
    lpyBerchtesgadenskie201502#

  • 18. Data: 2015-08-26 23:13:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    P...@o...eu writes:

    > Ale Twoje poglądy na Kościół jakoś nie przeszkadzają Ci w prezentowaniu
    > zabytków sakralnych na swoich zdjęciach z podróży?
    > https://picasaweb.google.com/115622087514474757554/A
    lpyBerchtesgadenskie201502#

    A że się tak głupio spytam, co ma wspólnego jedno z drugim?
    Dawkins też podobno lubi fugi Bacha
    Your point being?
    KJ

    (FUT warning, bo ta dyskusja zaraz wybuchnie)
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Q: How many lawyers does it take to change a light bulb?

  • 19. Data: 2015-08-26 23:39:23
    Od: P...@o...eu

    Dnia Wed, 26 Aug 2015 23:13:15 +0200, na pl.biznes.banki napisałeś(aś):

    lpyBerchtesgadenskie201502#

    > A że się tak głupio spytam, co ma wspólnego jedno z drugim?

    Trochę mnie zawiodłeś. Spodziewałem się, że sam na to wpadniesz, że do
    wybudowania tych obiektów były potrzebne pieniądze, te same, które tak
    bardzo drażnią Olina.

    EOT

  • 20. Data: 2015-08-27 08:58:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 26 Aug 2015 23:08:25 +0200, P...@o...eu napisał(a):

    > Ale Twoje poglądy na Kościół jakoś nie przeszkadzają Ci w prezentowaniu
    > zabytków sakralnych na swoich zdjęciach z podróży?
    > https://picasaweb.google.com/115622087514474757554/A
    lpyBerchtesgadenskie201502#

    Cynicznie nie pomogę rozwikłać Twych dylematów poznawczych. Słyszałem
    jednak, że rozmaite problemy rozwiązuje DudaPomoc.

    Ponieważ Cię polubiłem, samochwalczo zapodaję jeszcze jedną linkę do mej
    galerii:
    https://picasaweb.google.com/115622087514474757554/L
    adakhIZanskar2008#5572023982892825074

    --