  • 1. Data: 2015-08-22 14:36:19
    Temat: Cashback a KK Citi
    Od: W <w...@w...pl>

    Witam,
    szukałem w TOiP ale się nie doszukałem - jak traktowany jest Cashback na
    karcie kredytowej Citi? jako wypłata gotówkowa czy bezgotówkowa?

  • 2. Data: 2015-08-23 18:07:41
    Temat: Re: Cashback a KK Citi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-08-22 o 14:36, W pisze:
    > Witam,
    > szukałem w TOiP ale się nie doszukałem - jak traktowany jest Cashback na
    > karcie kredytowej Citi? jako wypłata gotówkowa czy bezgotówkowa?

    a czy przypadkiem cashback nie jest możliwy jedynie dla kart debetowych?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-08-23 18:47:32
    Od: W <w...@w...pl>

    RobertS wystukał, co następuje:

    > a czy przypadkiem cashback nie jest możliwy jedynie dla kart debetowych?

    Szczerze? Nie mam pojęcia. Ale skoro można wybierać gotówkę w bankomacie
    (marny pomysł) to dlaczego cashback miałby nie działać? :-) (biorąc pod
    uwagę, że do tego ekstra oferują możliwość 'zamiany na gotówkę' już na 3
    banerach po zalogowaniu do ich systemu...)

  • 4. Data: 2015-08-23 18:51:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    W <w...@w...pl> writes:

    [...]
    > Szczerze? Nie mam pojęcia. Ale skoro można wybierać gotówkę w bankomacie
    > (marny pomysł) to dlaczego cashback miałby nie działać? :-) (biorąc pod
    Bo tak.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    A Riverside, California, health ordinance states that two persons may

  • 5. Data: 2015-08-24 08:35:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-08-23 o 18:51, Kamil Jońca pisze:

    > Bo tak.
    > KJ

    czyli jednak dobrze kojarzyłem, że cashback tylko dla debetówek

    --
    pozdrawiam
    RobertS