  • 1. Data: 2015-08-22 15:21:40
    Temat: Karta kredytowa rozliczana w EURO
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Czy ktoś wie, czy w Polskim Banku można uzyskać kartę kredytową, albo
    debetową (ale bez konieczności zakładania rachunku),która byłaby
    rozliczana w EURO? Chodzi mi o uniknięcie przewalutowania przy zakupach
    czy wybieraniu pieniędzy w strefie EURO. Mam pod ręką Słowację.

  • 2. Data: 2015-08-22 16:11:12
    Temat: Re: Karta kredytowa rozliczana w EURO
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-08-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > rozliczana w EURO? Chodzi mi o uniknięcie przewalutowania przy zakupach
    > czy wybieraniu pieniędzy w strefie EURO. Mam pod ręką Słowację.

    Karty Kantoru Alior Banku?
    Rozliczane bezpośrednio w EURo, rachunek techniczny, kantorowy jest.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2015-08-23 09:59:42
    Od: Szymon <a...@w...pl>

> [...]
    > rozliczana w EURO? Chodzi mi o uniknięcie przewalutowania przy zakupach
    > czy wybieraniu pieniędzy w strefie EURO. Mam pod ręką Słowację.

    Debetowa bez zakładania rachunku... To chyba będzie trudne, ale może
    rozwiązaniem są karty kantorów internetowych (np. Cinkciarz czy
    LiderWalut). To karty przedpłacone. Formalnie konta w banku nie masz, a
    przy okazji kupujesz całkiem tanio waluty.

    Z banków polecam wspomniany już Kantor Aliora. Też niezłe kursy
    (porównywalne do kantorów internetowych), darmowa karta w EUR z
    niewielkimi warunkami.

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 4. Data: 2015-08-24 00:00:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-08-15 o 09:59, Szymon pisze:

> [...]
    > LiderWalut). To karty przedpłacone. Formalnie konta w banku nie masz, a
    > przy okazji kupujesz całkiem tanio waluty.

    Na cinkciarzu nie widzę żadnej karty podrzucisz link?

    > Z banków polecam wspomniany już Kantor Aliora. Też niezłe kursy
    > (porównywalne do kantorów internetowych), darmowa karta w EUR z
    > niewielkimi warunkami.

    Jest to jakiś pomysł, ale nie chce mi się bez potrzeby latać między
    różnymi bankami.

  • 5. Data: 2015-08-24 00:11:17
    Od: Imka <s...@g...pl>

    https://cinkciarz.pl/kantor/narzedzia/karty-walutowe

    --
    Imka

  • 6. Data: 2015-08-24 16:14:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-08-15 o 00:11, Imka pisze:

    > https://cinkciarz.pl/kantor/narzedzia/karty-walutowe

    Cóż, nie znalazłem tego wcześniej. Czyli jak będę miał kartę w EURO, to
    zakup na Słowacji (przykładowo) będzie w EURO rozliczany.

  • 7. Data: 2015-08-25 09:36:16

    Latać w jakim sensie?
    Czy do Aliora można wpłacać waluty w kasie w marmurku?

    -----