  • 1. Data: 2007-11-12 07:53:12
    Temat: kawał z basha
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    Zmyslony oczywiscie, bo nie da sie wpisac złego numeru konta do systemu,
    ale sam pomysł mi sie spodobał :)

    <Toudi> 3 dni temu zmieniłem bank z PKO na Citibank i łączyło się to z
    przelaniem 90% środków z pierwszego banku do drugiego
    <Toudi> Przelew zatytułowałem: "Koniec z beznadzieja PKO".
    <Toudi> W związku z dużą kwotą przelewu, musiał on być potwierdzony
    telefonicznie.
    <Toudi> Po jakimś czasie dzwoni gość z PKO i czyta dane, które mu się
    wyświetliły. Imię, nazwisko, adres i dochodzi do tytułu.
    <Toudi> Gość czyta "Koniec z..." i w tym momencie zapada cisza, która
    przerywa mój chichot w słuchawkę.
    <Toudi> Jakoś mu się udało w końcu dokończyć procedurę, ale w miedzy
    czasie okazało się, że wpisałem zły numer konta do przelewu, więc muszę
    powtórzyć operację.
    <Toudi> Wyciągnąłem wnioski z tego zdarzenie i możecie tylko wyobrazić
    moje zadowolenie gdy słyszałem następnego kolesia jąkającego przez
    telefon: "Jestem gejem i lubię chapać dzide"

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 2. Data: 2007-11-12 10:45:30
    Temat: Re: kawał z basha
    Od: "Pawel" <a...@g...com>

    > Zmyslony oczywiscie, bo nie da sie wpisac złego numeru konta do systemu,
    > ale sam pomysł mi sie spodobał :)

    Wyjatkowe chamstwo, wyjatkowe.

    P.

  • 3. Data: 2007-11-12 21:56:27
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    do mnie z PKO zawsze dzwoni kobieta

  • 4. Data: 2007-11-13 09:16:12
    Temat: Re: kawa3 z basha
    Od: d...@o...pl (D)

> [...]
    > moje zadowolenie gdy słyszałem następnego kolesia jąkającego przez
    > telefon: "Jestem gejem i lubię chapać dzide"

    Jesli wpiszesz tytuł przelewu jw. lub podobny o treści erotycznej , czy nie
    bedzie on mogł posłużyć do jakiegoś szantażu lub wywołania skandalu wokół
    Ciebie, zwazywszy, że bank ma wszytskei twoej dane osobowe?

  • 5. Data: 2007-11-13 10:32:26
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "D" <d...@o...pl> wrote in message

> [...]
    Jesli kolega zechce sie bawic w polityke to tak. W kazdym innym przypadku
    moze sie tylko smiac z tego co o nim Fakt napisze ;)
    Juz widze te naglowki. "KANDYDAT DO RADY DZIELNICY - BANKOWY ZBOCZENIEC ???"
    lub "ZAPLACIL xxx TYS ZL ZA CHAPANIE DZIDY"

    ROFTL :D
    pozdr