  • 1. Data: 2007-11-11 20:27:34
    Temat: [Getin] System po zmianach
    Od: AP <a...@o...pl>

    Witam

    I jak pierwsze wrażenia po wymianie systemu?

    Bo u mnie to takie, iż poprawnie nie wyświetla się strona pod Firefox'em :-(

    Pod IE7 jest OK, zapoznaję się dalej...

    Pozdrawiam,
    AP

  • 2. Data: 2007-11-11 20:47:49
    Temat: Re: System po zmianach
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lis, 21:27, AP <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > I jak pierwsze wrażenia po wymianie systemu?
    >
    > Bo u mnie to takie, iż poprawnie nie wyświetla się strona pod Firefox'em :-(

    Linux, Opera - OK

  • 3. Data: 2007-11-11 21:00:22
    Temat: Re: [Getin] System po zmianach
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "AP" <a...@o...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > I jak pierwsze wrażenia po wymianie systemu?

    jak dla mnie, to niewielkie zmiany, moze szaty graficznej.

    Brak mozliwosci edycji lokaty-tzn sposobu odnawialna czy nie, z odsetkami
    czy bez. dla aktywnej lokaty nie mozna niczego zmienic.
    Brak mozliwosci zakladania lokat negocjowalnych.
    Brak lokat walutowych i rachunkow walutowych.
    Brak mozliwosci przewalutowania.

    Duzo maja do zrobienia, i chodzi o konkretne zmiany, a nie szate graficzna,
    takze musza sie ostro wziac do roboty, zeby dogonic standard oferowany przez
    inne banki.

  • 4. Data: 2007-11-11 21:25:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    u mnie na FF (na MACu) dupa blada :)
    zaraz sprobuje na Safari.

  • 5. Data: 2007-11-13 09:15:39
    Od: AP <a...@o...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
    > u mnie na FF (na MACu) dupa blada :)
    > zaraz sprobuje na Safari.

    Zalogowałem się przed chwilą spod lisa i ... chyba coś zmienili, bo już
    stronę widzę normalnie :)

    Tak czy inaczej na pewno jest sporo niedoróbek, np. niektóre okna pomocy
    wyświetlane po kliknięciu znaku zapytania zawierające jakiś
    prawdopodobnie kod systemowy..

    Ponadto kolejność działania Tabulatora na stronie logowania też jest
    "niekolejna", lista formatów plików eksportowych b.wąska.. Będzie o czym
    pisać zgodnie z ichnią prośbą ;-)

    AP