  • 1. Data: 2007-11-11 21:07:17
    Temat: ktory polski bank zezwoli na...
    Od: b...@i...pl

    Witam,

    Moze macie wiedze, w ktorym polskim banku moze otworzyc sobie konto obywatel
    Rosji ? Moze byc konto walutowe, albo zlotowkowe. Najlepiej zeby do tego konta
    byl dostep przez internet (tzn zeby ten bank oferowal taka usluge).

    Poza tym mam pytanie - jak legalnie mozna transferowac pieniadze z Polski do
    Rosji? Bank PKO BP z ktorego trzeba pieniadze przelac do Rosji mowi ze ma umowe
    tylko z dwoma bankami rosyjskimi i sa to podobno banki jakies kiepskie i
    niepewne (jesli chodzi o oglad sytuacji od strony obywatela rosji).

    jesli ktos wie, prosze o pomoc :)

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2007-11-11 21:17:53
    Temat: Re: ktory polski bank zezwoli na...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lis, 22:07, b...@i...pl wrote:
> [...]
    > byl dostep przez internet (tzn zeby ten bank oferowal taka usluge).

    Zobacz Nordea