  • 1. Data: 2007-11-11 21:27:39
    Temat: Re: System po zmianach
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lis, 22:00, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > "AP" <a...@o...pl> wrote in message

    > jak dla mnie, to niewielkie zmiany, moze szaty graficznej.
    >
    > Brak mozliwosci edycji lokaty-tzn sposobu odnawialna czy nie, z odsetkami
    > czy bez. dla aktywnej lokaty nie mozna niczego zmienic.
    > Brak mozliwosci zakladania lokat negocjowalnych.
    > Brak lokat walutowych i rachunkow walutowych.
    > Brak mozliwosci przewalutowania.
    >
    > Duzo maja do zrobienia, i chodzi o konkretne zmiany, a nie szate graficzna,
    > takze musza sie ostro wziac do roboty, zeby dogonic standard oferowany przez
    > inne banki.

    Nie przesadzaj - to jest Mac Bank i zaspokaja okreslone potrzeby
    klienta masowego.
    Brak powazny to niemoznosc definiowania odbiorcow w miejsce (a raczej
    obok) przelewow zdefiniowanych.

    Z walutami mieliby chyba problem jesli chodzi o zasilenie (tylko
    przelewami, dosyc kosztowne to jest) i wyplate z konta (bez placowek).
    Koszty wdrozenia i obslugi bylyby chyba znacznie wyzsze, niz
    ewentualne zyski.

  • 2. Data: 2007-11-11 21:48:41
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "
[...]

    W placowce getin ma cala oferte lokat walutowych i takze negocjowalnych,
    czego nie mozna powiedziec o np. Lukasie, gdzie obslugi walutowej nie ma.
    Ja nie chce w internecie nic lepszego, tylko to co jest w placowce.
    jezeli moge zakladac okreslona lokate w placowce, to dlaczego nie w
    internecie???
    Wyplate waluty zawsze mozna zrobic w placowce, takze nie ma porownania do
    mbanku, gdzie operowanie gotowka w walucie jest niemozliwe.
    Przeniesienie wszystkich rach. do aplikacji internetowej jest problemem
    technicznym a nie rozszerzaniem oferty banku.
    Obsluga internetowa jest dla banku tansza, gdybym mial wszystkie operacje
    dostepne on-line, pojawialbym sie w banku tylko na wplate/wyplate waluty.
    Takze mysle, ze jest to zysk dla banku na pracowniach, a sila robocza bedzie
    z biegiem lat coraz drozsza.

  • 3. Data: 2007-11-11 21:51:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lis, 22:48, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Takze mysle, ze jest to zysk dla banku na pracowniach, a sila robocza bedzie

    W jakich placowkach mBanku chcialbys wplacac i wyplacac waluty??????
    mkioski nawet kas nie maja - wszystko bankomaty i wplatomaty.

  • 4. Data: 2007-11-11 23:47:34
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > W jakich placowkach mBanku chcialbys wplacac i wyplacac waluty??????
    > mkioski nawet kas nie maja - wszystko bankomaty i wplatomaty.

    Piszemy o getinbanku a nie mbanku, tego dotyczy cala dyskusja. O walutach w
    mbanku nie zamierzam dyskutowac.

  • 5. Data: 2007-11-12 06:34:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Lis, 00:47, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Piszemy o getinbanku a nie mbanku, tego dotyczy cala dyskusja. O walutach w
    > mbanku nie zamierzam dyskutowac.

    mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa

    Moj klient nie wyswietla tematow przy przegladaniu pojedynczych
    postow, a zbieglo sie akurat ze zmianami z manku i sadzilem, ze o ten
    bank chodzi.