  • 41. Data: 2005-07-08 17:12:40
    Temat: Re: karty polskie za granica
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > ZTCW Amra zarabia na uczelni, czyli jest budzetowka, czyli dostaje
    > kase z naszych podatkow. A kto placi te podatki na budzetowke? My,
    > pracujacy w biznesie :-)))))

    A, to przepraszam. ;-)
    Tym niemniej - jego emerytura rośnie dzięki jego składkom i co do zasady tylko
    z nich będzie się składać.
    (Wiem, wiem - to czysta teoria. Ale takie jest prawo, a zanim Amra dojdzie do
    wieku emerytalnego, ZUS "się wyprostuje"...)

    m23m
    DG, dawniej budżetówka

  • 42. Data: 2005-07-08 19:24:12
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 8 Jul 2005 19:12:40 +0200, "m23m" <m...@o...pl> wrote:

    >(Wiem, wiem - to czysta teoria. Ale takie jest prawo, a zanim Amra dojdzie do
    >wieku emerytalnego, ZUS "się wyprostuje"...)

    niezły optymista z ciebie :)

    G.

  • 43. Data: 2005-07-08 22:20:10
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotr Gralak napisał:

    > niezły optymista z ciebie :)

    albo futurysta ;-)

    K.

  • 44. Data: 2005-07-11 14:59:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak wrote:
    > ZTCW Amra zarabia na uczelni, czyli jest budzetowka, czyli dostaje
    > kase z naszych podatkow. A kto placi te podatki na budzetowke? My,
    > pracujacy w biznesie :-)))))

    To zle wiesz ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 45. Data: 2005-07-11 20:38:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > to jakiś lewy z ciebie doktorant...

    Dlaczego lewy? Pewnie nie wisi na stypendium, co nie czyni z niego żadnego
    "lewego" :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 46. Data: 2005-07-11 20:39:26
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

  • 47. Data: 2005-07-11 20:54:50
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 11 Jul 2005 22:38:41 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Dlaczego lewy? Pewnie nie wisi na stypendium, co nie czyni z niego żadnego
    >"lewego" :-)

    Prawdziwy doktorant siedzi na uczelni na etacie :)
    Jak nie siedzi - znaczy lewy :)

    G.

  • 48. Data: 2005-07-11 20:58:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Piotr Gralak wrote:

    > Prawdziwy doktorant siedzi na uczelni na etacie :)
    > Jak nie siedzi - znaczy lewy :)

    Na jakim etacie? Ty zdaje się wczorajszy jesteś ;-))) Teraz nie ma żadnych
    etatów dla doktorantów - są studia doktoranckie i ewentualnie stypendia (dla
    nielicznych). I nie ma to nic (lub niewiele) wspólnego z wartością danej
    osoby jako potencjalnego naukowca.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 49. Data: 2005-07-11 21:13:31
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-11 22:54- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Piotr Gralak, gdy pisał(a):

    > Prawdziwy doktorant siedzi na uczelni na etacie :)
    > Jak nie siedzi - znaczy lewy :)
    >
    > G.

    Doktoranci nie mają etatów. Czasy asystentury dawno już mineły. Czasem
    mają głodowe stypendia, a czasem nie. Niektórzy wręcz płacą za studia
    doktoranckie

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 50. Data: 2005-07-13 11:41:05
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to jakiś lewy z ciebie doktorant...

    Amra jest jeszcze analitykiem w Bankierze.pl i ekspertem na forum Gazety.
    Ile z tego ma nie wiem (osobiście go nie znam i piszę to, co mi wiadomo ze
    stron PRNews.pl).