  • 11. Data: 2009-06-18 23:28:57
    Temat: Re: kartainternetowa.pl z Przekroju
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 18 Jun 2009 07:11:22 -0700 (PDT)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > "Co ja sobie za to kupie? Waciki?" ;)

    Rok temu o tej porze to było 250 baksów prawie - ja pamiętam, kupiłem
    wtedy amortyzator do roweru gdzię w LA to było ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2009-06-19 13:42:30
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Cze, 19:28, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Rok temu o tej porze to było 250 baksów prawie - ja pamiętam, kupiłem
    > wtedy amortyzator do roweru gdzię w LA to było ;)

    No ba, ale teraz to jest jakies 100 eurosow.

    Limit 500 zeta na pojedyncza transakcje jeszcze jakos rozumiem. Ale
    500 zeta na miesiac? To karta dla kupujacych bilety lotnicze tanich
    linii wylacznie w jedna strone? Bo na powrotny moze nie starczyc.

    Jak nie lubie mBanku, to chyba jednak ich konto z Visa Electron i
    podlaczonym do niego kontem oszczednosciowym wydaje sie lepszym
    rozwiazaniem. Chyba ze cos przeoczylem.

  • 13. Data: 2009-06-19 14:47:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    f.googlegroups.com

    > Jak nie lubie mBanku

    Nie ty jeden na grupie :)

    > to chyba jednak ich konto z Visa Electron i
    > podlaczonym do niego kontem oszczednosciowym wydaje sie lepszym
    > rozwiazaniem. Chyba ze cos przeoczylem.

    Masz rację. Bo jeżeli mBanku za wiele rzeczy można nie lubieć to w tym
    przypadku ich rozwiązania (czyt. płatności VE w necie) są IMHO b. dobrze
    "zrobione" :)

  • 14. Data: 2009-06-19 15:48:42
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Cze, 10:47, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Masz rację. Bo jeżeli mBanku za wiele rzeczy można nie lubieć to w tym
    > przypadku ich rozwiązania (czyt. płatności VE w necie) są IMHO b. dobrze
    > "zrobione" :)

    O, wlasnie, a propos uruchomienia tych platnosci VE w internecie:
    Jaki jest obecnie sens utrzymywania przez mB produktu "karta wirtualna
    rozliczana w euro"? Dolarowa - rozumiem, klienci chca zbic koszty. Ale
    ta w euro?

  • 15. Data: 2009-06-19 15:54:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    l.googlegroups.com

> [...]
    > Jaki jest obecnie sens utrzymywania przez mB produktu "karta wirtualna
    > rozliczana w euro"? Dolarowa - rozumiem, klienci chca zbic koszty. Ale

    Też się nad tym zastanawiałem i... i logicznego uzasadnienia utrzymywania w
    ofercie takie produktu nie widzę.
    Jakieś propozycje?

  • 16. Data: 2009-06-19 16:20:11
    Od: Tomasz <t...@g...com>

    ...@j...googlegroups.com

    > Też się nad tym zastanawiałem i... i logicznego uzasadnienia utrzymywania w
    > ofercie takie produktu nie widzę.
    > Jakieś propozycje?

    Na forum mBanku podkreśla się większe bezpieczeństwo eKarty w
    porównaniu do delfinka lub Visy Classic.
    Bezpieczeństwo te ma polegać na możliwości rozładowania eKarty po
    dokonanej transakcji.
    Podobno pustej eKarty nie da się obciążyć.

  • 17. Data: 2009-06-19 16:26:19
    Od: Tomasz <t...@g...com>

> [...]
    > Bezpieczeństwo te ma polegać na możliwości rozładowania eKarty po
    > dokonanej transakcji.
    > Podobno pustej eKarty nie da się obciążyć.

    Jak się latwo można domyślic zalety podkreślają pracownicy mBanku.
    Niektórzy użytkownicy fprum mBanku twierdzą, że bezpieczeństwo eKarty
    jest dokładnie takie same jak zwykłej Visy Electron (delfinka).

    Ja dziś testowałem Przekrojową Karte Internetową.
    Wszystko zadziałało.
    W podglądzie saldo zostało od razu pomniejszonę o kwotę blokady.
    Niestety blokady nie są wyszczególnione; przypuszczam, że obciążenia
    finalne już będą widoczne w historii transakcji.

  • 18. Data: 2009-06-19 16:27:40
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Cze, 12:20, Tomasz <t...@g...com> wrote:

> [...]
    > Bezpieczeństwo te ma polegać na możliwości rozładowania eKarty po
    > dokonanej transakcji.
    > Podobno pustej eKarty nie da się obciążyć.

    A, OK. Ja myslalem ze ten sam efekt mozna osiagnac przenoszac
    pieniadze z konta do ktorego jest przypisana VE na dolaczone konto
    oszczednosciowe -- ale rozumiem ze mozna chciec miec dodatkowe
    "wirtualne" subkonto z wirtualna karta ze stalym saldem 0.

  • 19. Data: 2009-06-19 17:04:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomasz"
    .googlegroups.com

    > Na forum mBanku podkreśla się większe bezpieczeństwo eKarty w
    > porównaniu do delfinka lub Visy Classic.
    > Bezpieczeństwo te ma polegać na możliwości rozładowania eKarty po
    > dokonanej transakcji.

    A czy takiego samego efektu nie uzyskujemy kiedy po dokonaniu delfinem
    transakcji w necie, ustalimy wszelkie limity na płatności w necie na 0 zł?

    > Podobno pustej eKarty nie da się obciążyć.

    Jak to się ma do tego co napisałem powyżej? Czy mając ustalone limity na 0
    zł transakcja przejdzie?

  • 20. Data: 2009-06-19 17:05:34
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomasz"
    e.googlegroups.com

    > W podglądzie saldo zostało od razu pomniejszonę o kwotę blokady.
    > Niestety blokady nie są wyszczególnione; przypuszczam, że obciążenia
    > finalne już będą widoczne w historii transakcji.

    Czekam(y) na więcej informacji kiedy transakcje zostaną rozliczone.