  • 1. Data: 2009-06-17 22:10:16
    Temat: Akademia ING hehe
    Od: "gnomal" <a...@g...com>

    http://informacyjny-24.pl/index.php/Finanse/Pierwsi-
    absolwenci-Internetowej-Akademii-ING.html
    gn

  • 2. Data: 2009-06-18 06:24:14
    Temat: Re: Akademia ING hehe
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "gnomal" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > http://informacyjny-24.pl/index.php/Finanse/Pierwsi-
    absolwenci-Internetowej-Akademii-ING.html

    Co w tym śmiesznego? Ja nauczyłem mamę obsługi ING Bank On-Line (które tak
    naprawdę jest tragiczne pod względem użyteczności), włączyłem serwis SMS - i
    jest w siódmym niebie, bo wszystko może zrobić "sama".

  • 3. Data: 2009-06-18 08:48:50
    Od: "gnomal" <a...@g...com>

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości news:h1cn4l$m6d$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > naprawdę jest tragiczne pod względem użyteczności), włączyłem serwis SMS -
    > i jest w siódmym niebie, bo wszystko może zrobić "sama".

    Nie mam nic przeciwko temu ale organzować szumnie nazywaną akademię żeby
    nauczyć korzystać z systemu transakcyjnego?
    Bn

  • 4. Data: 2009-06-18 09:52:19
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > Nie mam nic przeciwko temu ale organzować szumnie nazywaną akademię żeby
    > nauczyć korzystać z systemu transakcyjnego?

    Z artykułu wynika, że szkolenie było skierowane do starszych osób, koło
    sześćdziesiątki. Dla takich osób obsługa serwisu może być trudna.

  • 5. Data: 2009-06-18 09:58:42
    Od: "gnomal" <a...@g...com>

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości news:h1d3ar$9rd$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "gnomal" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Z artykułu wynika, że szkolenie było skierowane do starszych osób, koło
    > sześćdziesiątki. Dla takich osób obsługa serwisu może być trudna.

    OK. Przyjmuję argumenty :)