    From: Tomasz <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kartainternetowa.pl z Przekroju
    Date: Fri, 19 Jun 2009 09:26:19 -0700 (PDT)

    > Na forum mBanku podkreśla się większe bezpieczeństwo eKarty w
    > porównaniu do delfinka lub Visy Classic.
    > Bezpieczeństwo te ma polegać na możliwości rozładowania eKarty po
    > dokonanej transakcji.
    > Podobno pustej eKarty nie da się obciążyć.

    Jak się latwo można domyślic zalety podkreślają pracownicy mBanku.
    Niektórzy użytkownicy fprum mBanku twierdzą, że bezpieczeństwo eKarty
    jest dokładnie takie same jak zwykłej Visy Electron (delfinka).

    Ja dziś testowałem Przekrojową Karte Internetową.
    Wszystko zadziałało.
    W podglądzie saldo zostało od razu pomniejszonę o kwotę blokady.
    Niestety blokady nie są wyszczególnione; przypuszczam, że obciążenia
    finalne już będą widoczne w historii transakcji.