  • 1. Data: 2009-06-18 07:24:15
    Temat: Fortis nie oddaje forsy!
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Lokata nieodnawialna miesięczna się zakończyła, tygodniowa też. Jak byk
    figuruje, że po zakończeniu lokaty przelew na główny rachunek. Minęły od
    tego terminu trzy dni robocze. Pieniądze są dalej zablokowane i widoczne
    jako lokata 0%. Próbuję zatem zerwać tą lokatę i dostaję automatycznego
    maila, że

    "Informujemy, że poniższa dyspozycja złożona poprzez system Pl@net została
    odrzucona:
    Rodzaj: E-LOKATA
    Okres: 1 Tydzień
    Kwota: x PLN
    Nr transakcji: WRW1 TPL PL40069800008
    Powód odrzucenia: Lokata niezrywalna (EQS0303)"

    No i okazało się, że założyli mi wieczną niezrywalną lokatę na 0%. Okazja
    jak cholera!

    Czy Fortis kradnie forsę?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-06-18 07:28:46
    Temat: Re: Fortis nie oddaje forsy!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jan Werbiński wrote:
> [...]
    > Powód odrzucenia: Lokata niezrywalna (EQS0303)"
    >
    > No i okazało się, że założyli mi wieczną niezrywalną lokatę na 0%.

    Nie da sie zerwac lokaty, ktora sie skonczyla. Wiec komunikat jak
    najbardziej sensowny.
    To ze zaksieguja kase za pare dni, zapewne z data wstecz to zupelnie
    inna historia.

  • 3. Data: 2009-06-18 07:45:14
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Nie da sie zerwac lokaty, ktora sie skonczyla. Wiec komunikat jak
    > najbardziej sensowny.
    > To ze zaksieguja kase za pare dni, zapewne z data wstecz to zupelnie inna
    > historia.

    Znaczy że dysponuję kasę na lokatę TYGODNIOWĄ i mam czekać na przykład dwa
    tygodnie na zwrot kasy?
    Pieniądze mają być dostępne w ostatnim dniu lokaty, a najpóźniej na drugi
    dzień!

  • 4. Data: 2009-06-18 08:04:12
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Zerwanie lokaty niezakończonej - środki są dostępne na koncie NATYCHMIAST.
    Lokata zakończona - nie dostałem swojej forsy.

  • 5. Data: 2009-06-18 08:18:15
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 18 Cze, 10:04, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
> [...]
    > Lokata zakończona - nie dostałem swojej forsy.
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    A jestes pewien? U mnie kasa splynela na rachunek, ale lokata ciagle
    byla widoczna na lisci, a temin zapadalnosci byl podany jako jako
    biezacy dzien. Po kilkunastu minutach od wyslania informacji poczta
    wewnetrzna dokonano korekty.

    Niestety rozpoczela sie integracja informatyczna w Dominetem i to sa
    skutki...

    MK

  • 6. Data: 2009-06-18 08:34:45
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

[...]

    =============

    Jestem pewien. Zerwałem w tym celu niepotrzebnie inną lokatę. Lokaty
    zakończone dalej figurują, a środki są niedostępne.
    Zgłosiłem to pocztą prawie półtorej godziny temu i nie dostałem odpowiedzi.

  • 7. Data: 2009-06-18 08:36:01
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
> [...]
    > zakończone dalej figurują, a środki są niedostępne.
    > Zgłosiłem to pocztą prawie półtorej godziny temu i nie dostałem

    to moze zadzwoń...

  • 8. Data: 2009-06-18 15:59:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jan Werbiński wrote:

    > Jestem pewien. Zerwałem w tym celu niepotrzebnie inną lokatę. Lokaty
    > zakończone dalej figurują, a środki są niedostępne.
    > Zgłosiłem to pocztą prawie półtorej godziny temu i nie dostałem odpowiedzi.

    To straszne.
    Półtorej godziny, a limuzyny pod drzwiami jeszcze nie ma.
    Skandal.

  • 9. Data: 2009-06-18 16:52:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "george"

    > to moze zadzwoń...

    u mmnie e-lokata koncząca się wczoraj grzecznie wróciłą na ROR-a
    jutro i w poniedziałek konczą mi się następne dwie e-lokaty po 2730zł
    więc zobaczymy czy wrócą

    a integracja systemów będzie dopiero 31 lipca, to już mnie dawno nie
    będzie
    *** blad ***

  • 10. Data: 2009-06-18 17:08:30
    Od: Ra <a...@a...com>

    witek pisze:

    > To straszne.
    > Półtorej godziny, a limuzyny pod drzwiami jeszcze nie ma.
    > Skandal.
    Wbrew twojej ironi jest to straszne. Co jakbyś potrzebował całej kasy
    żeby np kupić auto ?
    Druga rzecz lokata tygodniowa na 6% potem środki przez 3 dni leżą na
    koncie na 0 czy 1% bo tak pewnie zostaną potraktowane. Jakie będzie
    efektywne oprocentowanie takiej lokaty ?