  • 1. Data: 2005-04-22 21:37:17
    Temat: karta w mbank
    Od: "cretea" <c...@p...fm>

    zlozylem wniosek o karte kredytowa mbnak. troche scminailem, tzn. ich
    formularz byl troche dziwny, pytali ile pracowalem u poprzedniego pracodawcy
    a ja mam rente orzeczona wiec wpisywalem okres tej renty i ich wyoskoc.

    teraz mam jechac pdopisac umowe, czy kazza mi pokazyweac te papiery
    wszystkie, czy tylko podpisze i karte dadza?

    cretea

  • 2. Data: 2005-04-22 22:12:51
    Temat: Re: karta w mbank
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    cretea napisał(a):
    > teraz mam jechac pdopisac umowe, czy kazza mi pokazyweac te papiery
    > wszystkie, czy tylko podpisze i karte dadza?

    w papiery nie zagladaja, ale pamietaj ze za drugi i trzeci rok uzywania
    kk bedziesz bulil, zgodnie z TOiP

  • 3. Data: 2005-04-23 08:24:49
    Od: "cretea" <c...@p...fm>

    hmm... chodzi o te okolo 30 pln rocznie?

    cretea

  • 4. Data: 2005-04-23 12:08:01
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    news napisał(a):

    > w papiery nie zagladaja, ale pamietaj ze za drugi i trzeci rok uzywania
    > kk bedziesz bulil, zgodnie z TOiP

    Jak po roku nie zrezygnuje ;-D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2005-04-24 11:00:30
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    >Jak po roku nie zrezygnuje ;-D

    Nie po roku tylko po 10 miesiacach, trzeba wyslac rezygnacje 2 miechy
    przed nie zabulic :)

    GP

  • 6. Data: 2005-04-24 11:25:55
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    ATZ Rzeszow napisał(a):

    > Nie po roku tylko po 10 miesiacach, trzeba wyslac rezygnacje 2 miechy
    > przed nie zabulic :)

    OK. Dzięki za info. Właśnie jutro mam podpisać papiery o KK w mbanku.
    Za darmo mam do wyboru albo zwykłą z delfinkiem albo WP. Te bonusy WP są
    jednak na tyle liche że wole mieć 3% niższe oprocentowanie niż jakieś
    tam nie wiadomo co z wp.pl

  • 7. Data: 2005-04-24 11:27:40
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    ATZ Rzeszow napisał(a):

    > Nie po roku tylko po 10 miesiacach, trzeba wyslac rezygnacje 2 miechy
    > przed nie zabulic :)

    A nie wystarczy np. zablokować karty przez telefon i zażądać
    niewysyłania duplikatu? Ja tak zrobiłem z kartą lukasa gdy wprowadzili
    opłaty i zadziałało ;-)

  • 8. Data: 2005-04-24 12:58:06
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    ATZ Rzeszow napisał(a):
    > Nie po roku tylko po 10 miesiacach, trzeba wyslac rezygnacje 2 miechy
    > przed nie zabulic :)

    w umowie (przynajmniej ja taka mam) stoi:
    - umowa zostaje automatycznie przedluzona o kolejne 12 m-cy (...)
    - posiadacz r-ku moze zrezygnowac z automatycznego przedluzenia czasu
    obowiazywania umowy powiadamiajac o tym bank

    z czego wynika ze jesli zglosze (nawet telefonicznie) wniosek o nie
    przedluzanie - wowczas umowa automatycznie wygasa, wiec nie musze chyba
    zachowywac 60 dniowego okresu wypowiedzenia gdez de-facto nie jest to
    wypowiedzenie umowy korzystania z kk

  • 9. Data: 2005-04-24 19:47:59
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > przedluzanie - wowczas umowa automatycznie wygasa, wiec nie musze chyba
    > zachowywac 60 dniowego okresu wypowiedzenia gdez de-facto nie jest to

    poczytaj dokladnie regulamin, w regulaminie dot. kk jest zapis o 2
    miesiacach, wolalem nie sprawdzac czy zostane obciazony czy nie :)

    GP

  • 10. Data: 2005-04-24 19:58:35
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

[...]

    WP ma tylko tą przewagę, że jest wypukła (minimalny wymagany dochód 700
    PLN). Niestety za wypukłość trzeba dopłacić (koszt wydania i wyższe
    oprocentowanie) dlatego ja wolę złotą rybkę VE.