  • 1. Data: 2005-04-22 18:11:18
    Temat: PKO SA - bankomat wyplacil za malo pieniedzy
    Od: "Izzza" <e...@p...net>

    Witam

    2 tygodnie temu wyplacalam pieniadze z bankomatu (w innej miejscowosci niz
    moj maciezysty oddzial) chcialam 300pln ale bankomat wyplacil 200 pln.
    Zadzwonilam na infolinie z bankomatu i dowidzialam sie, ze mam sie zglosic
    reklamacje do maciezystego banku lub do najblizszego banku z bankowa karta
    identyfikacyjna.
    Nie mialam tej karty wiec zglosilam reklamacje w maciezystym oddziale.
    Dzisiaj dzwoni do mnie babeczka z dzialu reklamacji i informuje mnie, ze
    moja reklamacja zostala rozpatrzona negatywnie.
    Co mam dalej robic?
    Jak to mozliwe ze po przeliczeniu kasy bankomatu wszystko im sie zgadza?
    Co mam dalej robic? Dac sprawe do sadu, ze mnie okradli/oszukali?? nie wiem
    :(

    Szukalam w googlach ale nie znalazlam nic na ten temat.

  • 2. Data: 2005-04-22 19:33:41
    Temat: Re: PKO SA - bankomat wyplacil za malo pieniedzy
    Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Izzza" <e...@p...net> napisał w wiadomości
> [...]
    | Jak to mozliwe ze po przeliczeniu kasy bankomatu wszystko im sie zgadza?
    | Co mam dalej robic? Dac sprawe do sadu, ze mnie okradli/oszukali?? nie

    Bankomat rejestruje ile szt jakich banknotów (z której kasety) wypłacił w
    każdej operacji. Powinni pokazać Ci ten rejestr, choć nie wiem czy mają taki
    obowiązek.
    Pamietasz jakie banknoty wydał bankomat?

    Jest arbitraż - może tam?

    ----
    Jaca

  • 3. Data: 2005-04-23 06:28:22
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    > Jak to mozliwe ze po przeliczeniu kasy bankomatu wszystko im sie zgadza?
    > Co mam dalej robic? Dac sprawe do sadu, ze mnie okradli/oszukali?? nie
    wiem

    delikatnie rzecz ujmujac, w bankach tez siedza nieuczciwi ludzie, tym
    nieniej procedury wewnetrzne powinny ich minimalizowac
    zloz ponowna reklamacje - zaznaczajac to co napisales na grupe i nie skladaj
    jej pod tym samym adresem, ale o ile to mozliwe wyzej
    niestety - jesli wskazania urz sa nie po twojej mysli - choc faktycznie
    jakos trudno w to uwierzyc, to nie sadze aby zadzialal tutaj mechanizm
    sadowy - albo do innej instytucji, wynikalo by raczej, ze ktos kasete
    przeliczyl i stowke bezkarnie ukradl.
    w razie odmowy - w ostatecznosci zastanowilbym sie czy nie zlozyc
    zawiadomienia o domniemaniu przestepstwa ? hmm, czy cos takiego zostanie
    przyjete ? w celu samej rejestracji faktu, i z zalozeniem, ze jesli bedzie
    takich wiecej - to zlodzieja zlapia

  • 4. Data: 2005-04-23 07:14:20
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

> [...]
    > taki
    > obowiązek.
    > Pamietasz jakie banknoty wydał bankomat?

    A czy istnieje możliwość, że nabil wydanie 300 zł, choc wydał de facto 200 ?

  • 5. Data: 2005-04-23 12:15:32
    Od: "butel" <l...@d...pl>

    jaQbek:

    > A czy istnieje możliwość, że nabil wydanie 300 zł, choc wydał de
    > facto 200 ?

    wszystko jest mozliwe, ja mialem podobna sytuacje, ale potem jak
    sprawdzilem na koncie to pobrano wlasciwa kwote

  • 6. Data: 2005-04-23 12:35:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    jaQbek wrote:

    > A czy istnieje możliwość, że nabil wydanie 300 zł, choc wydał de facto 200 ?

    Jest możliwe, ale wówczas kasa w bankomacie by się nie zgadzała.
    Kasa w bankomacie w takich przypadkach jest przeliczana komisyjnie, więc
    nie jest tak prosto zwinąć 100 i odpisać klientowi, że nie ma sprawy.
    Napisz reklamację jeszcze raz, ale piętro wyżej tym razem.
    Mnóstwo jest takich przypadków, gdzie ludzi po porstu próbują naciągnąć
    bank na kasę, dlatego nie dziw się, że jesteś traktowany "równo ze średnią".

  • 7. Data: 2005-04-23 22:53:36
    Od: "Izzza" <e...@p...net>

    > Jest arbitraż - może tam?

    Arbitraz nie kiwnie palcem dopuki nie zaplaci mu sie 50pln (dla kwoty
    spornej powyzej 50pln). Po za tym oslabiajace jest ze 51% spraw przed
    arbitrazem wydrywaja banki.

  • 8. Data: 2005-04-24 08:43:45
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Izzza napisał(a):
    > Arbitraz nie kiwnie palcem dopuki nie zaplaci mu sie 50pln (dla kwoty
    > spornej powyzej 50pln). Po za tym oslabiajace jest ze 51% spraw przed
    > arbitrazem wydrywaja banki.

    no tak, przecież po wniesieniu skargi powinno być automatycznie wydawane
    rozstrzygnięcie na korzyść klienta

    KG

  • 9. Data: 2005-04-24 10:49:08
    Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości
> [...]
    skladaj
    | jej pod tym samym adresem, ale o ile to mozliwe wyzej
    | niestety - jesli wskazania urz sa nie po twojej mysli

    Wskazania urządzenia będą na pewno nie po jego myśli. Sęk w tym, że przy
    rozliczeniu bankomatu powinna wyjść nadwyżka. Jednak jak napisałeś w bankach
    pracują nieuczciwi ludzie. Niestety ... i to czasem nasi dobrzy, wieloletni
    znajomi :(((
    Nadzieja w tym, że jeśli proceder się powtarzał i tych reklamacji jest/było
    więcej to może się wezmą za nich.
    Może napisz reklamację z kopią do audytu wewnętrznego w tym banku,
    dyrektorowi zapowiedz że jeśli reklamacja będzie rozpatrzona negatywnie
    zlikwidujesz konto, itd.
    To wszystko oczywiście w przypadku gdy Ty jesteś w porządku. Ale to wiesz
    przed samym sobą ....

    ----
    Jaca