  • 1. Data: 2005-04-23 05:35:21
    Temat: cv/cv2
    Od: "butel" <l...@d...pl>

    placilem karta inteligo w internecie, przekierowano mnie do strony
    ecarda - specjalnie wpisalem zly kod cv/cv2, i co? nic, przeszlo bez
    najmniejszego problemu - po co w takim razie te kody, dla kogo?

  • 2. Data: 2005-04-23 06:39:33
    Temat: Re: cv/cv2
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "butel" <l...@d...pl> napisał w wiadomości
    > placilem karta inteligo w internecie, przekierowano mnie do strony
    > ecarda - specjalnie wpisalem zly kod cv/cv2, i co? nic, przeszlo bez
    > najmniejszego problemu - po co w takim razie te kody, dla kogo?

    no to moze ktos jeszcze zrobi test z k inteligo ? czy to wypadek czy
    standard :-)

  • 3. Data: 2005-04-23 07:12:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krab napisał(a):

    > no to moze ktos jeszcze zrobi test z k inteligo ? czy to wypadek czy
    > standard :-)

    Standard. Przecież to już chyba wszyscy wiedzą? ;-)