  • 1. Data: 2005-04-22 20:45:06
    Temat: Hasła jednorazowe w Pekao SA
    Od: Szczepan Kuźniarz <s...@o...pl>

    Witam,

    Zdarzyła mi się właśnie (dosłownie 15 minut temu) ciekawa historia. Zmieniłem dane
    przelewu w Pekao24, zatwierdziłem je kodem numer 20 z karty, zmieniłem dane kolejnego
    przelewu i system po raz drugi zapytał o kod numer 20 (!). O pomyłce (mojej) nie
    mogło
    być mowy, bo kody po użyciu przekreślam. Dodatkowo akurat miałem pod ręką tylko
    czerwony
    długopis, a wszystkie poprzednie były wykreślone na niebiesko i czarno. Zadzwoniłem
    na
    ichnią infolinię i jak łatwo się domyślić pani konsultantka stwierdziła "to
    niemożliwe".
    Na moje nalegania odpowiedziała, że "sprawdzi" po czym po dłuższej chwili oznajmiła,

    kod numer 20 nie był jeszcze wykorzystany. Oczywiście. Rozłączyłem się i zrobiłem
    jeszcze
    4 czy 5 operacji, wszystkie potwierdzając kodem numer 20 (i profilaktycznie robiąc
    screenshoty). Niestety konsultanci Pekao pracują do 22 i nie mam już z kim o tym
    porozmawiać :-)

    Może ktoś ma chwilę czasu i chęć do sprawdzenia tego fenomenu? Ja robiłem zmiany
    w adresach przelewów zdefiniowanych.

    Pozdrawiam,

    Szczepan Kuźniarz

  • 2. Data: 2005-04-23 07:38:04
    Temat: Re: Hasła jednorazowe w Pekao SA
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    [ciach]
    > Może ktoś ma chwilę czasu i chęć do sprawdzenia tego fenomenu? Ja robiłem
    > zmiany
    > w adresach przelewów zdefiniowanych.

    Znów się potwierdza, że to dziadowski bank

  • 3. Data: 2005-04-23 09:37:41
    Od: Szczepan Kuźniarz <s...@o...pl>

    > Znów się potwierdza, że to dziadowski bank

    Dzwoniłem dzisiaj, ale niestety dział techniczny nie pracuje...
    Hasło na dziś z mojej karty to numer 18 :-)

    Pozdrawiam,

    Szczepan Kuźniarz

  • 4. Data: 2005-04-23 12:12:37
    Od: RBproof <...@p...co>

    Dnia Sat, 23 Apr 2005 11:37:41 +0200, Szczepan Kuźniarz napisał(a):

    > Dzwoniłem dzisiaj, ale niestety dział techniczny nie pracuje...
    > Hasło na dziś z mojej karty to numer 18 :-)

    nie narzekaj ;) gorzej by było jakby system losowo wybierał numer hasła nie
    informując Cię o tym jaki numer obowiązuje ;)