  • 1. Data: 2005-06-14 18:58:37
    Temat: karta "prepaid" i zakupy w inecie?
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    Witam,

    Czy ktoras z kart przedplaconych (np. INGa) umozliwia platnosc za
    zakupy przez internet tak samo jak zwykla KK (odrzucam ekarte mbanku,
    bo czytam ze czasem sa z nia klopoty przy tego typu platnosciach)

    chodzi o to, ze nie chce KK, ale chce miec mozlwiosc robienia zakupow
    w internecie i placic tak, jakbym placil zwykla Visa (oczywisice nie
    mowimy o kredycie, a tylko o tym, ze wszystkie sklepy przyjmujace Vise
    przyjma platnosc).

    pozdarwiam,
    Cyb z cudzego konta

  • 2. Data: 2005-06-14 19:03:17
    Temat: Re: karta "prepaid" i zakupy w inecie?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    MadziaMa napisał(a):

> [...]
    > zakupy przez internet tak samo jak zwykla KK (odrzucam ekarte mbanku,
    > bo czytam ze czasem sa z nia klopoty przy tego typu platnosciach)

    Karta upominkowa WBK

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-06-14 19:21:45
    Od: "Zdzislaw Dyrma" <b...@a...pl>

    Uzytkownik "MadziaMa" <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > w internecie i placic tak, jakbym placil zwykla Visa (oczywisice nie
    > mowimy o kredycie, a tylko o tym, ze wszystkie sklepy przyjmujace Vise

    Szukam dokladnie tego samego. Kilka dni temu pytalem o to na grupie.
    Polecono mi "karte z doladowaniem" WBK. Na razie nic ciekawszeg nie
    znalazlem.

    dyrma

  • 4. Data: 2005-06-14 19:29:53
    Od: zet <z...@z...pl>

    a w czym karta prepaid jest lepsza od zwykłej ?

  • 5. Data: 2005-06-14 19:30:10
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Markus Sprungk napisał:

    > Karta upominkowa WBK

    Oraz "karta z doładowaniem" BZ WBK. Należy uściślić, że tymi kartami
    można wykonywać transakcje internetowe rozliczane tylko w PLN. Szczegóły
    na WWW - http://dlaciebie.bzwbk.pl/13015

    K.

  • 6. Data: 2005-06-14 19:37:06
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Krystek napisał(a):

    > Oraz "karta z doładowaniem" BZ WBK.

    To to samo przecież :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2005-06-14 19:45:06
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    zet napisał:
    > a w czym karta prepaid jest lepsza od zwykłej ?

    Nie musisz specjalnie zakładać konta w banku, żeby mieć kartę tego typu.
    Taką kartę pre-paid możesz kupić w oddziałach banku (w przypadku kart
    przedpłaconych ING, i BZ WBK) lub na poczcie (karty upominkowe BZ WBK) i
    korzystać z niej do upłynięcia terminu jej ważności.

    Szczegóły:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/13015
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32329

    K.

  • 8. Data: 2005-06-14 19:50:09
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Markus Sprungk napisał:

    > To to samo przecież :)

    No, też na początku myślałem, że to to samo, bo i upominkową można
    doładowywać, ale okazuje się, że nie do konca to samo :)

  • 9. Data: 2005-06-14 19:50:27
    Od: zet <z...@z...pl>

    No tak ale bez konta to jak robić przelewy z kartą prepaid ? I chyba
    założenie konta nie jest trudne ani kosztowne ?

  • 10. Data: 2005-06-14 19:51:46
    Od: zet <z...@z...pl>

    Należy uściślić, że tymi kartami
    > można wykonywać transakcje internetowe rozliczane tylko w PLN.

    Co to znaczy ? Ja kupuję za granicą za dewizy ale konto mam obciążane
    zawsze w zł.