  • 1. Data: 2005-06-14 15:55:34
    Temat: Lukas Bank nie polecam! pietnuje
    Od: "usenetowicz" <u...@g...pl>

    Miałem konto w Lukasbanku z którego nie korzystałem. Dzisiaj przechodząc
    koło ich placówki postanowiłem je zamknąć. Wszedłem do środka, na trzy
    stanowiska, działały tylko dwa, niby nic takiego, zważywszy na 10
    osobową kolejkę, która cały czas rosła, ludzie dostawali białej
    gorączki, część osób zrezygnowana wychodziła.
    Na pytanie dlaczego nie działałą wszystkie trzy, pani stwierdziła, że
    część osób jest na urlopie, a osoby które obok w biurze przerzucały
    papiery, są od czegoś innego i nie mogą ich zastąpić. Stojąć w kolejce
    wysłuchałem historie kredytową faceta, który miał to szczęście być
    właśnie obsługiwanym...dużo zarabiał, miał dzieci... świetne warunki i
    jaka prywatność i poufność w tym banku! Przyszła wreszcie moja kolej,
    myślałem że złoże podpis, zapłace zaległe prowizje i sobie pójde, ale
    nie! Przy likwidacji konta, trzeba zastrzec kartę, która uwaga! była
    nieważna od ponad roku! ale takie wymogi, nawet pani obsługująca
    zdziwiła się jakie bzdurne przepisy wymyślił jej pracodawca. To chwilę
    trwało, oczywiście nie nosze nieważnych kart w portfelu, więc należało
    ustalić jej numer, potem dzwonić do operatora i czekać...Moja prowizja
    wynosiła 3 złote, dostałem bardzo ważne zaświadczenie, że uiściłem
    należną kwotę. Już chciałem wyjść, ale znów jakiś problem, trzeba
    sprawdzić czy zastrzeżono kartę i czy pieniądze doszły(?!?) Złożyłem
    autograf i nareszcie byłem wolny. Spędziłem tam ponad pół godziny, nie
    licząc czekania w kolejce. Nigdy więcej! W życiu nie założe już tam
    konta.
    Lukas Bank "TAK POWINNO BYĆ W KAŻDYM BANKU" !!??!!
    Miejsce akcji i czas akcji: Poznań, ul. Szkolna 13, 14 czerwca 2005,
    godzina 16

  • 2. Data: 2005-06-14 16:01:43
    Temat: Re: Lukas Bank nie polecam! pietnuje
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-14 usenetowicz napisał(a);

    > Spędziłem tam ponad pół godziny

    Nie wiem czy tak powinno byc w kazdym banku, ale ja w ING zakladalem
    konto prawie przez godzine, mimo ze wczesniej zlozylem wniosek przez
    Internet i przynioslem gotowa umowe(!), ale niestety okazalo sie, ze
    papierki sie zmienily (w miesiac!) i tamte stare trzeba przepisac.

    Tak chyba MUSI byc w banku... :P

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 3. Data: 2005-06-14 17:17:33
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > Lukas Bank "TAK POWINNO BYĆ W KAŻDYM BANKU" !!??!!
    > Miejsce akcji i czas akcji: Poznań, ul. Szkolna 13, 14 czerwca 2005,
    > godzina 16

    No coz ... ja z likwidacja lokat w ING stracilem 1,5h! I co sie okazalo? Jak
    pracodawca sie pomylil i przelal pieniadze na to konto ... przelew
    przeszedl! W systemie konto dziala podobno choc wpisane ma, ze wlasciciel je
    usunal. Zamiast odrzucic przelew poszedl sobie normalnie i ... firma
    pieniedzy odzyskac nie moze :D Troszke mnie to rybka, ale glupio sie
    poczulem jak w pierwszym momencie ING twierdzilo, ze ja konta wcale nie
    zamykalem, a szefowa kazala mi isc z tego konta wyplacic sobie :D

    Szymon

  • 4. Data: 2005-06-14 17:26:56
    Od: " pt" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szymon <z...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > poczulem jak w pierwszym momencie ING twierdzilo, ze ja konta wcale nie
    > zamykalem, a szefowa kazala mi isc z tego konta wyplacic sobie :D

    Nic nie przebije PKO BP - likwidacja konta studenckiego zajęła mi 2 dni,
    ponieważ oprócz tych wszystkich procedur tj. wypisania formularza, spłaty
    prowizji itp. musiałem przynosić im wszystkie karty, których również nawet 2
    lata nie używałem

  • 5. Data: 2005-06-14 17:39:04
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    pt napisał(a):

> [...]
    > prowizji itp. musiałem przynosić im wszystkie karty, których również nawet 2

    Co za problem było zastrzec te karty?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 6. Data: 2005-06-14 18:25:28
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-14 19:39:04, Marcin Lubojański napisał(a):

    > Co za problem było zastrzec te karty?

    Mysle ze w PKO to jest problem rowny zagadnieniu "Wychowanie mlodziezy a
    karabiny maszynowe".
    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.grubba.kom.pl/ - kilka slow o mnie

  • 7. Data: 2005-06-14 18:42:25
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    usenetowicz napisał(a):

> [...]
    > osobową kolejkę, która cały czas rosła, ludzie dostawali białej
    > gorączki, część osób zrezygnowana wychodziła.

    (...)

    Masz chyba wyjątkowego pecha albo trafiłeś na jakiś wyjątkowo ślamazarny
    oddział. Zamykałem konto w Lukasie w ubiegłym roku w Katowicach na ulicy
    Warszawskiej i zajęło mi to około 5 minut

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 8. Data: 2005-06-14 19:41:23
    Od: "usenetowicz" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > oddział. Zamykałem konto w Lukasie w ubiegłym roku w Katowicach na
    > ulicy
    > Warszawskiej i zajęło mi to około 5 minut

    Możliwe, dlatego podałem lokalizację, może nawet kasjerki miały akurat
    zły dzień, było gorąco itp
    ale co to mnie interesuje, liczy się wrażenie jakie na mnie wywarli i
    moje subiektywna ocena jest negatywna. Na pocieszenie mogę podać, że
    zimą załatwiałem w tym banku, ale w innym oddziale przypomnienie hasła
    dostępu i wtedy byłem zadowolony z obsługi, może zmienili się na gorsze.

  • 9. Data: 2005-06-14 20:35:21
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-14 21:41:23, usenetowicz napisał(a):

    > Możliwe, dlatego podałem lokalizację, może nawet kasjerki miały akurat
    > zły dzień, było gorąco itp

    IMHO wszystko zalezy od ludzi - oczywiscie jezeli chodzi o kulture
    obslugi bo inne rzeczy jak balagan, bledy systemu etc to inna sprawa.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Kredyt Bank i PKO to parodie instytucji finansowych

  • 10. Data: 2005-06-14 20:36:56
    Od: zbihniew <z...@R...no>

    > Miejsce akcji i czas akcji: Poznań, ul. Szkolna 13, 14 czerwca 2005,
    > godzina 16

    Też byłem tam, też było niemiło, też się czekało i w końcu konta nie
    założyłem, po bliższym zagłębieniu się w szczegóły oferty :P

    --
    Tel.: (+48 22) 495 38 55
    zbieram na cyfrowke - dorzuc choc grosz :))