  • 1. Data: 2005-06-14 15:34:07
    Temat: KK w ING
    Od: "paff" <p...@g...pl>

    Witam,

    Czy ING przy promocji na przeniesienie karty z innego banku sprawdza
    źródło dochodu? Mam VC kredytową w Multi wydaną dla studentów "za srednią".
    Da radę wyrobić MC w ING na podstawie iluśtam poprzednich wyciągów?

  • 2. Data: 2005-06-14 15:46:22
    Temat: Re: KK w ING
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    paff <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    srednią".
    > Da radę wyrobić MC w ING na podstawie iluśtam poprzednich wyciągów?

    wczoraj składałem wniosek o przeniesienie karty z PKO BP SA.
    Wcześniej na infolinii zapytałem co będę potrzebował przy składaniu wniosku.
    Wg Infolinek potrzebowałem:
    - dwa dokumenty tożsamości
    - wyciągi z 3 ostatnich miesięcy z karty z innego banku z której zamierzam
    zrezygnować
    - oświadczenie o rezygnacji z karty w innym banku

    O oddziale byłem poproszony jedynie o dokumenty tożsamości oraz wyciągi.
    Dostałem do wypełnienia wniosek, taki sam jak przy ubieganiu się o kartę na
    podstawie dochodów oraz oświadczenie o wysokości zarobków, takie jak dla
    pracodawcy, jednak wypełnia się samodzielnie.
    Na decyzję jeszcze czekam. Pewnie w ciągu 14 dni otrzymam negatywną
    odpowiedź :)

  • 3. Data: 2005-06-14 17:52:08
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    > pracodawcy, jednak wypełnia się samodzielnie.
    > Na decyzję jeszcze czekam. Pewnie w ciągu 14 dni otrzymam negatywną

    Też się zastanawiam nad przeniesieniem do ING lub BPH karty z Lukasa i mam w
    związku z tym małe pytanko.

    Czy trzeba im oddać oryginały wyciągów czy robią sobie kopie ?
    Te oświadczenie to samemu się wypisuje czy trzeba najpierw zlikwidować starą
    kartę ?

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 4. Data: 2005-06-14 18:29:41
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

> [...]
    >
    > Czy trzeba im oddać oryginały wyciągów czy robią sobie kopie ?
    > Te oświadczenie to samemu się wypisuje czy trzeba najpierw zlikwidować

    Nie tylko kserują trzy ostatnie wyciągi. Na rezygnację ze starej karty
    masz 2 miesiące od momentu podpisania umowy , dopiero jak dostaniesz
    pozytywną odpowiedź piszesz zobowiązanie o zamknięciu karty którą
    przenosisz.
    Swoją drogą też jestem ciekaw czy da się przenieść dowolną kartę. Ja mam
    z Multibanku załozoną pod zastaw lokaty więc zobaczę. Podobno w ciągu 4 dni
    dostanę odpowiedź. Takie info z banku. Jak będę wiedział to napiszę
    szczegóły ( wniosek złożyłem w poniedziałek).
    Pozdrawiam Tomek.

  • 5. Data: 2005-06-14 18:33:37
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Wuitam,

> [...]
    > masz 2 miesiące od momentu podpisania umowy , dopiero jak dostaniesz
    > pozytywną odpowiedź piszesz zobowiązanie o zamknięciu karty którą

    To super się składa bo za 3 miechy konczy mi się 1 rok darmowej KK w Lukasie
    :))

    OK. Dzieki
    Pozdrawiam
    Marcin_P.