  • 1. Data: 2005-06-14 18:10:21
    Temat: [VW] a jednak zabrali sobie 5zł
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Dawna to już historia ale dziś przyszedł wyciąg
    na którym widnieje opłata za maj. To jak to jest
    jednym pobierają a innym nie? Wysłałem wypowiedzenie
    26.04 (zamknęli 16.05) - ktoś na grupie wysyłał tego samego dnia
    i mu nie pobrali. W wypowiedzeniu wyraźnie
    napisałem, że zamykam ze względu na wprowadzenie opłat.
    Czy komuś pobrali też tą opłate przy zamykaniu konta?

    pozdrawiam
    Ralf

  • 2. Data: 2005-06-14 18:22:14
    Temat: Re: [VW] a jednak zabrali sobie 5zł
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-06-14 20:10, Ralf wrote:

> [...]
    > napisałem, że zamykam ze względu na wprowadzenie opłat.
    > Czy komuś pobrali też tą opłate przy zamykaniu konta?

    Mi zamkneli z końcem kwietnia. To pobieranie to może dlatego że
    zostawiłeś tam więcej niż 5pln i sobie pobrali. Ci co nie mieli tyle na
    koncie w chwili zamykania możliwe że uszli z banku bogatsi.

    --
    Peet
    j...@t...pbz

  • 3. Data: 2005-06-14 18:29:22
    Od: "Max" <M...@p...onet.pl>

    > Mi zamkneli z końcem kwietnia. To pobieranie to może dlatego że
    > zostawiłeś tam więcej niż 5pln i sobie pobrali. Ci co nie mieli tyle na
    > koncie w chwili zamykania możliwe że uszli z banku bogatsi.
    Dokładnie , ja zamknąłem ostatniego niemal dnia (ale wszystkie pieniądze
    wpierw przelalem) i 5zł nie pobrali bo nie było z czego.
    Natomiast znajomy , który nie wyczyścił konta też się żalił że mu 5 zł
    zwinęli :)

    Maxio

  • 4. Data: 2005-06-14 23:14:39
    Od: Spider <...@...c>

    Ralf wrote:

> [...]
    > napisałem, że zamykam ze względu na wprowadzenie opłat.
    > Czy komuś pobrali też tą opłate przy zamykaniu konta?
    ja tez wyczyscilem konto i nie maja z czego pobrac, z odsetek nie starczy

    przy okazji zareklamowalem obciazenie za zmiane limitu karty (w dniu
    zmiany nie bylo takiej pozycji w tabeli oplat i prowizji, a operator tez
    nic nie mowil) maile i telefony nie rozwiazaly sprawy, ciekawe czy teraz
    cos zwroca, gdy dostali reklamacje w formie pisemnej, pewnie nie

    te ukryte oplaty (za zmiane limitu, za prowadzenie konta) mnie
    zdenerwowaly, nie sama ich wysokosc, pewnie jak wszystkich

    Spid

  • 5. Data: 2005-06-15 17:01:47
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Ralf" <r...@i...bezspamu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > napisałem, że zamykam ze względu na wprowadzenie opłat.
    > Czy komuś pobrali też tą opłate przy zamykaniu konta?

    ja zostawilam na koncie 2 zl i jeszcze mi je gratis odeslali do mbanku:)

  • 6. Data: 2005-06-16 22:21:04
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Peet <j...@t...pbz> napisał(a):

    > Mi zamkneli z końcem kwietnia. To pobieranie to może dlatego że
    > zostawiłeś tam więcej niż 5pln i sobie pobrali. Ci co nie mieli tyle na
    > koncie w chwili zamykania możliwe że uszli z banku bogatsi.

    Ja zostawiłem dwadzieściakilka złotych, spodziewając się że za maj jednak
    sobie prowizje potrącą. Zamykałem mniej więcej w podobnym czasie jak autor
    wątku. Konto zostało zamknięte z datą 5.5.2005, czyli ekspresowo. Widać
    śjakis inny algorytm mieli :^)

    Miłego dnia
    Tomek