  • 1. Data: 2005-04-01 13:21:43
    Temat: mplan hipotetychny w 5 dni
    Od: "kpiasek" <k...@p...fm>

    wniosek zlozylem 22.03.05 zostal wstepnie przyjety i posiada status "prosimy
    czekac na kontakt przedstawiciela banku" ale ile mam czekac bo jak dotej
    pory zero odzewu a w mBanku nikt nic niewie wiem ze byly swieta i z 5 dni
    moglo zrobic sie 8 max 10 dni ale w poniedzialek bedzie 13 (zakladam ze do
    poniedzialku nic sie niezmieni bo w weekendy to raczej malo ktory bankowiec
    pracuje
    jakie sa wasze doswiadczenia z mPlanem ile to trwa ?

  • 2. Data: 2005-04-01 13:33:00
    Temat: Re: mplan hipotetychny w 5 dni
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "kpiasek" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > bankowiec
    > pracuje
    > jakie sa wasze doswiadczenia z mPlanem ile to trwa ?

    A tak z poltora miesiaca.

    marekz

  • 3. Data: 2005-04-01 13:36:21
    Od: "kpiasek" <k...@p...fm>

    > A tak z poltora miesiaca.
    >
    > marekz
    w takim razie moze te 5 dni to lepiej sie zastanowic prze wypelnieniem
    wniosku :)

  • 4. Data: 2005-04-01 14:40:26
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > w takim razie moze te 5 dni to lepiej sie zastanowic prze wypelnieniem
    > wniosku :)

    Nie czekasz nawet jednego dnia, a już marudzisz ;-))
    Przeczytaj to co najważniejsze, czyli pisane najmniejszymi literkami.
    http://www.mbank.com.pl/promocje/mplan/mplan_w_5dni/
    index.html

  • 5. Data: 2005-04-01 15:01:13
    Od: "kpiasek" <k...@p...fm>

    > Nie czekasz nawet jednego dnia, a już marudzisz ;-))
    > Przeczytaj to co najważniejsze, czyli pisane najmniejszymi literkami.
    > http://www.mbank.com.pl/promocje/mplan/mplan_w_5dni/
    index.html

    no fakt :)
    ale kiedy zachce sie przedstawicielowi banku odebrac te dokumenty ?
    jakie sa wasze doswiadczenia

  • 6. Data: 2005-04-01 21:07:26
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2005 15:21:43 +0200, kpiasek <k...@p...fm> napisał:

> [...]
    > Baza sygnatur wirusow (VPS): 0513-0, 2005-03-29
    > Przetestowano na: 2005-04-01 22:17:46
    > avast! - Copyright (c) 1988-2004 ALWIL Software.

    Zgłoś sie na priv. Moze znajdziemy coś szybszego

    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0513-0, 2005-03-29
    Przetestowano na: 2005-04-01 23:07:29

  • 7. Data: 2005-04-04 08:35:28
    Od: "soren" <p...@W...gazeta.pl>

    kpiasek <k...@p...fm> napisał(a):

    > jakie sa wasze doswiadczenia z mPlanem ile to trwa ?

    Moje doświadczenia są złe. Złożyłem wniosek przez internet, w ciągu
    2 czy 3 dni skontaktowała się ze mną osoba z mBanku. Ponieważ mój
    przypadek odbiegał od standardu, pani z banku musiała się skonsultować
    z anlitykiem z Łodzi. Obiecała oddzwonić niezwłocznie po uzyskaniu
    informacji. Do dzisiaj czekam na jej telefon. W międzyczasie zdążyłem
    załatwić kredyt w innym banku (multibank - po wielkich bólach),
    uruchomić kredyt i zapomnieć o całej sprawie.
    To był mój pierwszy kredyt hipoteczny, więc nie mam za dużo doświadczenia
    ale jeżeli mam Ci coś radzić to radzę być "klientem awanturującym się" -
    jeżeli nie będziesz nachodził, nękał i wydzwaniał do banku to nie
    "wywalczysz" kredytu.

    Pozdrawiam
    soren

  • 8. Data: 2005-04-04 19:27:58
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Apr 2005 08:35:28 +0000 (UTC), soren

> [...]
    > ale jeżeli mam Ci coś radzić to radzę być "klientem awanturującym się" -
    > jeżeli nie będziesz nachodził, nękał i wydzwaniał do banku to nie

    A tak nawiasem mówiąc to spróbój załatwić sprawę przy pomocy doradcy
    kredytoweo lub finansowego. Z nimi idzie często łatwiej i szybciej.
    Pozdrowienia

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0513-2, 2005-04-01
    Przetestowano na: 2005-04-04 21:28:02