  • 1. Data: 2005-04-01 16:39:43
    Temat: Wreszcie strona Euronetu :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Janmedia uruchomiła serwis korporacyjny dla Bankomat 24 / Euronet
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/serwis_korpora
    cyjny_euronet_polska_od_janmedia,display,10105

    a sama stronka: http://www.euronetpolska.com.pl/

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-04-01 16:51:40
    Temat: Re: Wreszcie strona Euronetu :)
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-01, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > a sama stronka: http://www.euronetpolska.com.pl/

    Z dumą stwierdzam, że Podlasie przoduje w odwróconej ilości bankomatów Euronet
    - całe 3 sztuki :P ale w takim Mazowieckim to 207 upchneli ...

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2005-04-01 16:53:31
    Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl>

    napisał w wiadomości news:d2jti7$q3j$1@news.onet.pl...

    > a sama stronka: http://www.euronetpolska.com.pl/

    super wiadomosc! brak tej strony w dzisiejszych czasach to bylo rzeczywiscie
    dziwactwo.

  • 4. Data: 2005-04-01 17:00:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-04-01 18:39:
    > Janmedia uruchomiła serwis korporacyjny dla Bankomat 24 / Euronet
    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/serwis_korpora
    cyjny_euronet_polska_od_janmedia,display,10105

    > a sama stronka: http://www.euronetpolska.com.pl/

    Kurcze, skąd ja znam tą panią u góry... :-)

    KJ

  • 5. Data: 2005-04-01 18:16:52
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > a sama stronka: http://www.euronetpolska.com.pl/

    Niezła będzie kiedyś ta mapa z lokalizacją bankomatów,
    sam podkład (mapa) jest całkiem dokładny i aktualny,
    ale skalowanie mapy działa tylko jeśli ma ochotę.

    Bardzo fajna funkcja wyszukująca bankomaty znajdujące się
    najbliżej miejsca ostatniego kliknięcia na mapie
    (z dokładnością do 100m! =8-O) działa tylko w skali mapy
    minimum 1:3000000, czyli gdy 1cm na mapie to przynajmniej 30km,
    co czyni ją zupełnie bezużyteczną.

  • 6. Data: 2005-04-01 18:57:27
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Wyszukiwarka nie działa pod Operą 7.54. Pojawia się tylko pierwsze okienko
    bez opisu. Ktoś może potwierdzić ?

    pozd
    as

  • 7. Data: 2005-04-01 19:11:21
    Od: "Secio" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wyszukiwarka nie działa pod Operą 7.54. Pojawia się tylko pierwsze okienko
    > bez opisu. Ktoś może potwierdzić ?

    Nie ;-). U mnie pod Opera 7.54 dziala.

    Pzdr,
    Mariusz

  • 8. Data: 2005-04-01 21:22:42
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

    > Wyszukiwarka nie dzia?a pod Oper? 7.54. Pojawia si? tylko pierwsze

    Smiga az milo (Opera 7.54)

    --
    --------
    Pozdr

  • 9. Data: 2005-04-02 13:48:40
    Od: nod <n...@o...pl>

    Suuuper :) do najbliższego bankomatu mam zaledwie 58.7km, a ja zawsze
    myślałem, że aż 65km ;)

    W podkarpackim jest całe 6 bankomatów z czego 5 w Rzeszowie

    pozdr
    nod
    ze Stalowej Woli