  • 1. Data: 2005-04-01 14:32:44
    Temat: Multibank - dopuszczalne saldo debetowe
    Od: "Marcin Kaczmarek" <m...@p...fm>

    To spotkało mnie w oddziale MB w Łodzi na ul.Piotrkowskiej:

    Konto firmowe od listopada 2004.
    obroty ( wpływy) na koncie z tytułu wykonywania DG z ostatnich 3miesięcy
    39700zł
    ZUS za właściciela i pracowników płacony z tego konta (oczywiście terminowo)
    Podatek PIT5 i PIT4 również.
    Firma nie zalega ani w ZUS ani w skarbówce, nie ma innych zobowiązań
    kredytowych.

    Składam osobiście wniosek o DSD w wysokości 1000zł. Po dwóch tygodniach
    ciszy udaje się do oddziału gdzie dostaję odpowiedź: "będzie odmowa". Więc
    pytam czy będzie czy jest. Okazuje się że jest. Proszę uzasadnienie i
    ewentualną odpowiedź pisemną. Nie otrzymuję ani tego ani tego.
    CHYBA ZMIENIĘ BANK

  • 2. Data: 2005-04-01 15:15:55
    Temat: Re: Multibank - dopuszczalne saldo debetowe
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2005 16:32:44 +0200, "Marcin Kaczmarek"
    <m...@p...fm> wklepał(-a):

> [...]
    >pytam czy będzie czy jest. Okazuje się że jest. Proszę uzasadnienie i
    >ewentualną odpowiedź pisemną. Nie otrzymuję ani tego ani tego.

    To straszne. Oczywiście jest obowiązek udzielania salda debetowego...

  • 3. Data: 2005-04-01 15:34:20
    Od: "Marcin Kaczmarek" <m...@p...fm>

    Oczywiście jest tez obowiązek korzystania z usług MB

  • 4. Data: 2005-04-01 16:25:04
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-01, Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Fri, 1 Apr 2005 16:32:44 +0200, "Marcin Kaczmarek"
    ><m...@p...fm> wklepał(-a):

    > To straszne. Oczywiście jest obowiązek udzielania salda debetowego...

    Straszne nie straszne ale kultura biznesu wymaga poinformowania o przyczynie
    odmowy - wiem w regulaminach jest, że bank zastrzega sobie prawo do
    odmowy bez podania przyczyny. IMHO to chyba jedyne instytucje mające
    taki paragraf i często go nadużywające.
    Tylko są banki, które sporadycznie z tego korzystają i są takie, które
    notorycznie - np. MultiBank.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 5. Data: 2005-04-01 16:34:42
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To straszne. Oczywiście jest obowiązek udzielania salda debetowego...

    w sytuacji ktora opisal wnioskodawca - zdecydowanie tak, a odmowa jest
    wyraznym powodem do niezakladania tam konta przez prowadzacych dg

  • 6. Data: 2005-04-01 21:00:31
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2005 18:34:42 +0200, "Krab" <_...@k...pl__> wklepał(-a):

    >w sytuacji ktora opisal wnioskodawca - zdecydowanie tak, a odmowa jest
    >wyraznym powodem do niezakladania tam konta przez prowadzacych dg

    Konto ma tam od paru miesięcy zaledwie. Skąd wiadomo, czy jest wiarygodny?
    Przedpiśca napisał o wpływach na rachunek, ale nic o tym ile z niego wychodzi.

  • 7. Data: 2005-04-01 21:11:23
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2005 18:34:42 +0200, Krab <_...@k...pl__> napisał:

> [...]
    >
    > w sytuacji ktora opisal wnioskodawca - zdecydowanie tak, a odmowa jest
    > wyraznym powodem do niezakladania tam konta przez prowadzacych dg

    Zdecydowanie sie z tym nie zgadzam. Podaj historie rachunku troche
    wcześniejsza i troche danych o kondycji finansowej firmy to prawdopodobnie
    sie znajdzie przyczyna odmowy. NIE JESTM ICH FANEM.
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0513-0, 2005-03-29
    Przetestowano na: 2005-04-01 23:11:27

  • 8. Data: 2005-04-01 23:27:28
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > odmowy bez podania przyczyny. IMHO to chyba jedyne instytucje mające

    Hm, w 99% przypadkach nie dowiesz sie o przyczynie... i dotyczy to 100%
    bankow

    > notorycznie - np. MultiBank.

    Heh - i dlatego od samego jego poczatku odradzam wszystkim - oczywiscie poza
    podstawa - jesli ktos potrzebuje naprawde podstawowej taniej
    funkcjonalnosci to jest ok.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 9. Data: 2005-04-02 07:30:58
    Od: "Marcin Kaczmarek" <m...@p...fm>

    Oczywiście mogę się "wyspowiadać" tu na forum z kondycji finansowej firmy,
    umiescić na serwerze kopie pitów i zaswiadczenia o niezaleganiu.....
    Uważam jednak, że w poprzednim moim poście zawarłem te informacje które
    zgodnie z ofertą MB brane są pod uwagę przy rozpatrywaniu wniosku o DSD.
    Mój post nie jest skargą, jest przestrogą. Nie kładę w nim akcentu na to że
    nie otrzymałem debetu w porażającej kwocie 1000zł. Zwróćcie uwagę na to, że
    przez ponad dwa tygodnie NIC nie zostało zrobione z moim wnioskiem. W czasie
    mojej wizyty w banku powstała wielka konsternacja, co zrobić z takim
    klientem, który śmiał się dopytywać. Facet który udzielał mi odpowiedzi
    dosłownie improwizował. Nie wiedział gdzie uzyskać informacje, żadnych
    danych nie miał w systemie (równiez na multilinii nikt nic nie wiedział o
    moim wniosku). Musiałem mu powiedziec u której pani składałem wniosek.
    Podszedł do niej i "wskazał mnie palcem" i wtedy ona mu powiedziała, ze
    BĘDZIE odmowa...może "wpadłem" tej pani w oko, a może ma taką super pamięć,
    że pamięta każdego klienta i w swoim supermózgu przetrzymuje takie dane
    które normalnie są w bazach danych.
    Na to co działo się w CUF na w Łodzi na Piotrkowskiej jest tylko jedno
    określenie - ŻENADA.
    P.S.
    Może faktycznie nie jestem godnym zaufania klientem... przecież nie
    założyłem garnituru.......

  • 10. Data: 2005-04-02 11:56:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marcin Kaczmarek napisał(a):
    > Oczywiście jest tez obowiązek korzystania z usług MB

    Zanim spalicie kolegę biznesmena na stosie, przeczytajcie może
    marketingowy bełkot z www
    http://www.multibank.pl/biznes/debet.jhtml

    Jest to oferta, której - jak z powyższego wynika - bank nie dotrzymał

    M.