  • 21. Data: 2006-01-03 19:17:12
    Temat: Re: karta kredytowa dla studentów w mbanku - pytanie
    Od: ant <a...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Przeciez wszystko jest napisane na stronie mBanku! O co wiec chodzi ?
    >
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szcze
    goly.html

    o nic,
    i ta dla studentow to jest classic tak?
    ale warunki sa jednak chyba troche inne, bo po co by robili oddzielna
    karte ... widac ze nikt tu nic nie wie tylko potrafia sie madrzyc, ze na
    stronie wszystko jest itp ... ech zenada

  • 22. Data: 2006-01-03 19:37:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Jan 2006 18:44:16 +0100,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:
    [...]
    > To nie wiem skad bierzesz takich rowiesnikow i w ogole o jakim
    > przedziale wiekowym rozmawiamy. Ja jakos nie mam takowych problemow :)
    I to może Twoi znajomi są niestandardowi.
    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 23. Data: 2006-01-03 20:11:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "gg" <d...@d...d.> writes:

    > Mam wręcz przeciwne zdanie.

    Niestety bedzie Ci bardzo trudno je obronic. Niech chleb kosztuje tylko
    zlotowke i jedz tylko 1 tygodniowo... 52 zlote rocznie, jest wiele
    tanszych KK.

    Trudno chyba uwazac oryginalne pytanie za cos innego niz za pytanie
    o wysokosc oplat np. rocznych. Teoria wedlug ktorej posiadanie KK
    oznacza obowiazek splacania jej po GP jest, przynajmniej tu, niezbyt
    popularna.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 24. Data: 2006-01-03 20:34:23
    Od: "titus_andronicus" <m...@w...pl>

> [...]
    >karte ... widac ze nikt tu nic nie wie tylko potrafia sie madrzyc, ze na
    >stronie wszystko jest itp ... ech zenada

    Co prawda twoj pzrypdek potwierdza teze o analfabetyzmie studentow, ale jak
    troll trolowi poradze - volksvagen bank bo to jest PEWNY NIEMIECKI bank.
    Dobry nawet dla analfabetow (co moj pzrylkad potwierdza)!

    Pozdr.
    akolina
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 25. Data: 2006-01-03 20:59:00
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    titus_andronicus napisał(a):

    > Co prawda twoj pzrypdek potwierdza teze o analfabetyzmie studentow, ale jak
    > troll trolowi poradze - volksvagen bank bo to jest PEWNY NIEMIECKI bank.
    > Dobry nawet dla analfabetow (co moj pzrylkad potwierdza)!

    Wódki mu dajcie! :-)

  • 26. Data: 2006-01-04 07:15:44
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    > Niestety bedzie Ci bardzo trudno je obronic. Niech chleb kosztuje tylko
    > zlotowke i jedz tylko 1 tygodniowo... 52 zlote rocznie, jest wiele
    > tanszych KK.

    ROTFL
    Przypomnę Ci o tym prostym fakcie, że chleb jako pożywienie jest niezbędny
    do życia a KK niekoniecznie. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że ktoś kto
    wydałby ostatnie pieniądze na KK zamiast na chleb jest mega głupcem.
    Jeżeli nie stać kogoś na zakup chleba za gotówkę to kupując go na kredyt
    pakuje się w paszczę lwa (banku).W takiej sytuacji lepiej poszukać ckleba
    na śmietniku, bo biorąc go na kredyt zapłaci się za niego ostatecznie
    astronomiczną cenę. Bank już tego dopilnuje...

    Reasumując...
    Pisząc to co napisałem chciałem tylko przestrzec osoby które mogą wpaść w
    wir wydawania "łatwych" pieniędzy ze swojej "dziewiczej" studenckiej KK
    które za 52 dni niestety trzeba będzie oddać. Nie wiem natomiast co Ty
    chcesz wykazać... bo jeżeli to, że KK mogą beztrosko używać ludzie bez
    kasy to zastanów się co robisz.
    Ty prawdopodobnie wiesz jest działa KK - ja też, oraz dodatkowo znam jej
    ukryte koszty i są dla mnie nie do zaakceptowania, nawet kart wydawanych
    na rok za darmo.
    Nie mam zamiaru swoim portfelem wspierać bankowej lichwy jaką jest produkt
    pt. KK.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 27. Data: 2006-01-04 07:27:20
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "ant" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > komentarz debila, nigdzie sie nie pcham tylko zapytalem, jesli nie
    > umiesz odpowiadac to sie nie pchaj do tego pajacu.

    Na jakie studia Cię przyjęli dziecino? Pochwal się...
    Jeżeli jesteś taki "mondry" to czemu nie przeczytasz sobie regulaminu KK i
    nie znajdziesz tych haczyków chłopcze? Za trudne?
    Poza tym ile jeszcze razy można pisać o haczykach KK? Twój admin
    zablokował Ci dostęp do googli?
    I spróbuj trzymać jako taki poziom, jesteś jeszcze chwilę studentem, a nie
    łajzą spod budki z piwem...

    --
    nie pozdrawiam
    P.

  • 28. Data: 2006-01-04 13:09:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ant napisał(a):

> [...]
    > karte ... widac ze nikt tu nic nie wie tylko potrafia sie madrzyc, ze na
    > stronie wszystko jest itp ... ech zenada

    KK nie jest dla Ciebie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 29. Data: 2006-01-04 15:16:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "gg" <d...@d...d.> writes:

    > ROTFL
    > Przypomnę Ci o tym prostym fakcie, że chleb jako pożywienie jest
    > niezbędny do życia a KK niekoniecznie.

    To jednak chyba nie zmienia faktu ze chleb jest drozszy?

    > Pisząc to co napisałem chciałem tylko przestrzec osoby które mogą
    > wpaść w wir wydawania "łatwych" pieniędzy ze swojej "dziewiczej"
    > studenckiej KK które za 52 dni niestety trzeba będzie oddać.

    To jest chyba dosc oczywiste. Chyba nikt nie mysli ze banki "daja"
    pieniadze?

    > Nie wiem
    > natomiast co Ty chcesz wykazać... bo jeżeli to, że KK mogą beztrosko
    > używać ludzie bez kasy to zastanów się co robisz.

    Nie. To, ze pytanie o cene karty (oplaty za jej uzytkowanie) nie jest
    niczym dziwnym, a karta tak samo jest uzyteczna dla osob biedniejszych
    i mniej biednych.

    A to ze jedni i drudzy powinni uzywac jej we wlasciwy sposob, to
    oczywiscie prawda. Podobnie jak inna ze biedniejszy zbiednieje
    szybciej w przypadku jakichs problemow niz mniej biedny.

    Znam osoby ktore np. robia tak: wypisuja na siebie czeki po 300 zl,
    kilka takich czekow miesiecznie i maja debet na np. 1000+ zl. Wysokosc
    odsetek od nieuzgodnionego debetu jest zwykle niezbyt niska. Debet jest
    splacany przez pensje, i tak jest w kolko. Gdyby takie osoby
    poslugiwaly sie zamiast czekami - KK, byloby to tansze a plynnosc duzo
    lepsza. No i uklady z bankiem tez bylyby duzo bardziej korzystne.
    --
    Krzysztof Halasa