    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta kredytowa dla studentów w mbanku - pytanie
    Date: Wed, 04 Jan 2006 16:16:21 +0100

    "gg" <d...@d...d.> writes:

    > ROTFL
    > Przypomnę Ci o tym prostym fakcie, że chleb jako pożywienie jest
    > niezbędny do życia a KK niekoniecznie.

    To jednak chyba nie zmienia faktu ze chleb jest drozszy?

    > Pisząc to co napisałem chciałem tylko przestrzec osoby które mogą
    > wpaść w wir wydawania "łatwych" pieniędzy ze swojej "dziewiczej"
    > studenckiej KK które za 52 dni niestety trzeba będzie oddać.

    To jest chyba dosc oczywiste. Chyba nikt nie mysli ze banki "daja"
    pieniadze?

    > Nie wiem
    > natomiast co Ty chcesz wykazać... bo jeżeli to, że KK mogą beztrosko
    > używać ludzie bez kasy to zastanów się co robisz.

    Nie. To, ze pytanie o cene karty (oplaty za jej uzytkowanie) nie jest
    niczym dziwnym, a karta tak samo jest uzyteczna dla osob biedniejszych
    i mniej biednych.

    A to ze jedni i drudzy powinni uzywac jej we wlasciwy sposob, to
    oczywiscie prawda. Podobnie jak inna ze biedniejszy zbiednieje
    szybciej w przypadku jakichs problemow niz mniej biedny.

    Znam osoby ktore np. robia tak: wypisuja na siebie czeki po 300 zl,
    kilka takich czekow miesiecznie i maja debet na np. 1000+ zl. Wysokosc
    odsetek od nieuzgodnionego debetu jest zwykle niezbyt niska. Debet jest
    splacany przez pensje, i tak jest w kolko. Gdyby takie osoby
    poslugiwaly sie zamiast czekami - KK, byloby to tansze a plynnosc duzo
    lepsza. No i uklady z bankiem tez bylyby duzo bardziej korzystne.
    --
    Krzysztof Halasa