  • 1. Data: 2007-11-28 09:24:20
    Temat: POLBANK i limity
    Od: "stean" <g...@k...pl>

    A propos POLBANKU kusza wysokim 5% oprocentowaniem i pieniedzmi dostepnymi
    jak z portfela a tu okazuje sie ze sa niskie dzienne limity, ktore
    praktycznie dyskwalifikuja te konto. Np. przelew zewnetrzny do obcego banku
    limit dzienny 5000 zl. Czyli jak bede chcial poprzez internet przelac kwote
    50000 za zakup np. samochodu to bede musial 10 dni przelewac po 5 tys.
    Skutecznie mnie to zniechecilo do tego banku.

    stean

  • 2. Data: 2007-11-28 10:07:55
    Temat: Re: POLBANK i limity
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stean" <g...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >50000 za zakup np. samochodu to bede musial 10 dni przelewac po 5 tys.
    > Skutecznie mnie to zniechecilo do tego banku.

    Mnie też zniechęciło. Poszedłem do banku i zmieniono mi limit (tak mi
    powiedziano), ale nic się nie zmieniło. Wkurzyłem się i całą kwote przelałem
    w okienku ( z opłatą) i kupno samochodu się opóźniło. Już tam nie mam
    większych kwot. Okropnie działa ich strona internetowa. Sprubujcie usunąć
    zdefiniowanego odbiorcę, bo nie powinien być na liście - jest to niemożliwe.

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 3. Data: 2007-11-28 10:49:25
    Od: yayco <y...@n...pl>

    waldek pisze:

> [...]
    > zdefiniowanego odbiorcę, bo nie powinien być na liście - jest to niemożliwe.

    Konto w polbanku ma jedną zaletę - oprocentowanie. Trzymanie tam
    pieniędzy z jakiegokolwiek innego powodu jest trudno wytłumaczalne.
    Mimo to, jak dla mnie, 2 złote opłaty za przelew przez telefon, przy
    przelewie 50k jest pomijalne, a ściślej - rekompensowane przez wysokie
    oprocentowanie.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2007-11-28 12:00:35
    Od: "stean" <g...@k...pl>

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mimo to, jak dla mnie, 2 złote opłaty za przelew przez telefon, przy
    > przelewie 50k jest pomijalne, a ściślej - rekompensowane przez wysokie

    To fakt widze ze mozna przelac do 100000 zl przez infolinie za 4 zlote wiec
    to rozwiazuje problem jak ktos nie trzyma wiecej jak 100k, na pewno jest to
    lepsze niz lokaty nawet mbank sie umywa ma tylko 4% i platne przelewy przez
    net.

    stean

  • 5. Data: 2007-11-28 13:51:14
    Od: "stean" <g...@k...pl>

    musze sie poprawic mbank ma 4,5% a nie 4

  • 6. Data: 2007-11-28 22:57:23
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 28 Nov 2007 10:24:20 +0100, stean napisał(a):

> [...]
    > internet przelac kwote 50000 za zakup np. samochodu to bede musial 10
    > dni przelewac po 5 tys. Skutecznie mnie to zniechecilo do tego banku.

    Trzeba było przy zakładaniu konta się spytać i sobie zmienić limity. Poza
    tym jest jeszcze serwis telefoniczny, przez który za kilka złoty można
    puścić dosyć spory przelew - jak napisali koledzy w innych postach.

    Xenocide

  • 7. Data: 2007-11-29 06:45:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Lis, 23:57, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Trzeba było przy zakładaniu konta się spytać i sobie zmienić limity. Poza
    > tym jest jeszcze serwis telefoniczny, przez który za kilka złoty można
    > puścić dosyć spory przelew - jak napisali koledzy w innych postach.

    zastanawiaja mnei zasady identyfikacji w tym serwisie.
    Jak rozkladalem zakup KK na raty, to duzo ode mnie nie chcieli. czy do
    obslugi konta przez telefon dostaje sie jakies dodatkowe
    identyfikatory, hasla, itp?

    Ja w swoich szpargalach od konta mam tylko do bankowosci internetowej,
    ale moze zrezygnowalem z telefonicznej przy zakladaniu? Nie pamietam a
    nic nie mam na ten temat w swoich kwitach.

  • 8. Data: 2007-11-29 17:25:36
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    krzysztofsf wrote:
> [...]
    > ale moze zrezygnowalem z telefonicznej przy zakladaniu? Nie pamietam a
    > nic nie mam na ten temat w swoich kwitach.

    Jest PIN do obłsugi telefonicznej, trzeba go osobno zamówić przez telefon.

  • 9. Data: 2007-11-29 17:33:09
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 28 Nov 2007 22:45:28 -0800 (PST), krzysztofsf wrote:

> [...]
    > ale moze zrezygnowalem z telefonicznej przy zakladaniu? Nie pamietam a
    > nic nie mam na ten temat w swoich kwitach.

    Kilka dni temu dostałem pocztą z trąbką PIN do obsługi internetowej, konto
    zakładałem pod koniec lipca. Wniosek z tego chyba taki, że dopiero teraz
    wprowadzają telekody.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 10. Data: 2007-11-30 23:40:21
    Od: "Kredytobiorca" <i...@k...com>

    Tak sobie czytam i śmiech mnie ogarnia,
    Ktoś się skarży że nie mógł zrobić sobie przelewu przez internet z rachunku
    oszczedzającego bo ma limit i musiał zapłacić za przelew robiąc go w
    oddziale.

    otóż czy robisz przez neta, czy telefon czy internet zawsze zapłacisz 4 pln
    za przelew z rachunku oszczędzającego w POLBANKU.

    Ktoś coś tam przebąkiwał o 2 pln - człowieku, przeczytaj tabele opłat i
    prowizji :).

    To że nie powiedziałeś doradcy żeby zmienił Ci limity w bankowości
    internetowej to twoja sprawa.

    Jeśli zmieniałeś limity i dalej przelew nie idzie, zareklamuj.

    W czym Wy macie problemy heh.