  • 1. Data: 2006-01-05 11:43:22
    Temat: karta VISA prowadzona w EURO?
    Od: "melgor" <d...@v...pl>

    Witam,

    Jaki bank oferuje karte VISA classic prowadzona w EUR do rachunku walutowego
    EURO?
    Od razu zaznaczam, że nie chodzi mi o karty tylko rozliczane w EUR, a w
    całości prowadzone w tej walucie - ja chcę wpłacać EUR i wypłacać EUR, bez
    przeliczania kursów.

    Wiem, że w ING mozna dokupić VISA classic prowadzoną w EUR, do konta
    walutowego, ale jest to karta kredytowa, a ja szukam raczej debetowej. Jaki
    inny bank posiada taką kartę w swojej ofercie?

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2006-01-05 11:55:28
    Temat: Re: karta VISA prowadzona w EURO?
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Jaki bank oferuje karte VISA classic prowadzona w EUR do rachunku
    > walutowego EURO?

    Chyba prawie kazdy majacy siedzibe w jakimkolwiek kraju strefy euro.

  • 3. Data: 2006-01-05 11:57:41
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik melgor napisał:
    > Witam,
    >
    > Jaki bank oferuje karte VISA classic prowadzona w EUR do rachunku walutowego
    > EURO?

    BZWBK

  • 4. Data: 2006-01-05 12:00:10
    Od: "melgor" <d...@v...pl>

    > BZWBK

    No niestety BZWBK nie oferuje takiej karty a jedynie MASTERCARD w EUR

  • 5. Data: 2006-01-05 12:00:42
    Od: "melgor" <d...@v...pl>

    > Chyba prawie kazdy majacy siedzibe w jakimkolwiek kraju strefy euro.

    Przepraszam zapomniałem uściślić, że chodzi mi o polskie banki

    Maciej

  • 6. Data: 2006-01-05 12:15:00
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik melgor napisał:

    > No niestety BZWBK nie oferuje takiej karty a jedynie MASTERCARD w EUR

    To prawda - przepraszam. Z drugiej strony - gdybys wziął tę kartę masz
    to co chcesz - wypukłą kartę podpiętą pod rachunek w EUR - dlaczego więc
    tak zależy Ci na Visie? Jakiś dodatkowy powód?

  • 7. Data: 2006-01-05 12:24:08
    Od: "melgor" <d...@v...pl>

    > To prawda - przepraszam. Z drugiej strony - gdybys wziął tę kartę masz to
    > co chcesz - wypukłą kartę podpiętą pod rachunek w EUR - dlaczego więc tak
    > zależy Ci na Visie? Jakiś dodatkowy powód?

    Powód jest prozaiczny... płacę często on-line, a w niektórych miejscach na
    których mi zależy nie przyjmują MASTERCARD tylko VISA...

    Maciej

  • 8. Data: 2006-01-05 13:36:27
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    melgor wrote:

    > Powód jest prozaiczny... płacę często on-line, a w niektórych
    > miejscach na których mi zależy nie przyjmują MASTERCARD tylko
    > VISA...

    To masz pecha, bo z tego co wiem, jedyna wypukła karta do rachunku w
    euro to właśnie MC w WBK, płaskie maestro można dostać w ING i Citi.
    I tyle.

    Też uważam, że jak na kraj w UE z perspektywą wprowadzenia EURO do
    żenada dla banków.

    Bankowcy ! Do dzieła ! Rosnący segment rynku stoi otworem !

    pozdrawiam,

    MichalL

  • 9. Data: 2006-01-05 14:31:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dpj7fc$n43$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Też uważam, że jak na kraj w UE z perspektywą wprowadzenia EURO do
    > żenada dla banków.
    >
    > Bankowcy ! Do dzieła ! Rosnący segment rynku stoi otworem !

    A na czym bankowcy beda zarabiac? tak dlugo, jak sie da zeruje sie na
    klientach, identycznie jest z euroelixirem, ktorego koszt jest taki sam dla
    bankow jak w PLN. Dla banku jestes dojna krowa.

  • 10. Data: 2006-01-05 15:56:47
    Od: "melgor" <d...@v...pl>

    Do tego MC nie pozwala na wypłaty do karty, co z VISA przechodzi coraz
    częściej...

    > To masz pecha, bo z tego co wiem, jedyna wypukła karta do rachunku w euro
    > to właśnie MC w WBK, płaskie maestro można dostać w ING i Citi.
    > I tyle.

    I tyle jesli chodzi o debetowe, bo jak pisałem, w INGu można chyba wypukłą
    VISA classic w EUR dostać - z tym, że kredytową (min. 1000 pln miesięcznie
    dochodu).

    Maciej