  • 1. Data: 2006-01-05 09:06:41
    Temat: Inteligo - prosze o pomoc
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    nie chce mi sie grzebac na stronie pkobp wiec prosze uzytkownikow o
    wyjasnienie:
    - czy inteligo pobiera jakas oplate przy zakladaniu u nich konta inteligo
    [mam zwykly rachunek u nich]
    - oplaty za zarzadzanie
    - przelewy

  • 2. Data: 2006-01-05 09:19:03
    Temat: Re: Inteligo - prosze o pomoc
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Szczepan Majdański wrote:
> [...]
    > wyjasnienie:
    > - czy inteligo pobiera jakas oplate przy zakladaniu u nich konta inteligo
    A cio to ?
    > - przelewy

    Pfff, a wiesz chociaż, czy masz zwykłe inteligo czy zwykłe PKO inteligo ?
    KJ

  • 3. Data: 2006-01-05 13:20:08
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Kamil Jońca napisał:

    > A cio to ?

    No wiesz, /private banking/ za free ;-)

    NMSP

  • 4. Data: 2006-01-05 16:47:18
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyjasnienie:
    > - czy inteligo pobiera jakas oplate przy zakladaniu u nich konta inteligo

    jak masz zwykły rachunek (zakładamy, że superkonto) to bedzie 5,40/mies za
    obsługę konta
    jeśli chcesz dostęp w ramach Inteligo dopłacasz 2 zł
    przelewy kosztują 1 zł
    zlecenia stałe i polecenia zapłat też 1 zł

    najkorzystniej jest chyba w piz...u zamknąć superkonto i otworzyć sobie samo
    Inteligo..
    w Inteligo:
    przelewy poza PKO -0,99
    zlecenia stałe - 0,99
    polecenia zapłaty - 0
    utrzymując na koncie pow.100 zł - 0 zł za prowadzenie (oszczędzasz 7,40/mies
    za prowadzenie konta)
    dochodzi tylko opłata 0,99/mies za karte Visa Electron

    to tyle jesli chodzi o zwykłe sprawy

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 5. Data: 2006-01-05 16:53:17
    Od: bob <b...@1...xx>

    Zephyr napisał:

    ciachhhhhhhh

    > najkorzystniej jest chyba w piz...u zamknąć superkonto i otworzyć sobie samo
    > Inteligo..

    Tak właśnie zrobiła moja żonka ... za radą męża, ofkors. No i od marca
    wypłaty z POS-a w kasie za 0 zł a posiadacze super-tfu-konta 2,5 zł
    (przy wypłacie <500 zł). Tak, niech idą w piz*u ...

  • 6. Data: 2006-01-05 16:57:15
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    Tak, niech idą w piz*u ...

    no, ba, w każdym razie nie rozumiem polityki tego banku, który kiedys był
    najtańszy teraz sporo kosztuje, a odsetki oczywiście w miejscu...

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 7. Data: 2006-01-05 19:14:23
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "bob" <b...@1...xx> napisał w wiadomości
    > Zephyr napisał:
    >
    > ciachhhhhhhh

    > Tak właśnie zrobiła moja żonka ... za radą męża, ofkors. No i od marca
    > wypłaty z POS-a w kasie za 0 zł a posiadacze super-tfu-konta 2,5 zł

    Cos ci sie pomerdalo.
    Juz od teraz twoja malzonka NIE MOZE zrobic tego co zapewne robila przy
    superkoncie - wyplaty w kasie "na dowod/na gebe". Natomiast moze faktycznie
    wyplacac "na karte" w kasach gdzie JEST POS, a to nie sa wszystkie kasy PKO
    BP...
    Przedtem miala wszystkie bankomaty PKO BP i wszystkie kasy oddzialow za
    darmo, a teraz ma te same bankomaty oraz TYLKO placowki PKO wyposazone w
    POS. Na oslode jej doszly bezprowizyjne wyplaty w agencjach PKO BP
    wyposazonych w POS.

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2006-01-05 19:24:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Jan 2006 20:14:23 +0100,
    osoba podpisana: Slawek Kos <s...@p...com>
    napisała:
> [...]
    > wyplacac "na karte" w kasach gdzie JEST POS, a to nie sa wszystkie kasy PKO
    Ale od marca br.
    7. Wypłaty realizowane w oddziałach PKO BP z rachunków
    oszczędnościowo-rozliczeniowych
    Stawki obowiązują od 1 marca 2006 r.

    a) w kwocie wyższej niż 500 zł0,00 zł
    b) w kwocie niższej lub równej 500 zł (opłaty nie
    pobiera się w przypadku braku bankomatu w oddziale,
    awarii bankomatu uniemożliwiającej pobranie gotówki lub
    gdy klient oczekuje na wydanie nowej karty, np. w wyniku
    utraty starej.

    2,50 zł
    KJ

    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 9. Data: 2006-01-05 20:08:19
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]

    > awarii bankomatu uniemożliwiającej pobranie gotówki lub
    > gdy klient oczekuje na wydanie nowej karty, np. w wyniku

    czytanie ze zrozumieniem truuudna sztuka byc...;-)
    To NIE SA oplaty dotyczace kont Inteligo.
    malzonka przedpiszcy wlasnie zlikwidowala Superkonto (ktorego te oplaty
    dotycza) i zalozyla Inteligo.

    --
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2006-01-05 20:20:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Jan 2006 21:08:19 +0100,
    napisała:

    > czytanie ze zrozumieniem truuudna sztuka byc...;-)
    > To NIE SA oplaty dotyczace kont Inteligo.
    > malzonka przedpiszcy wlasnie zlikwidowala Superkonto (ktorego te oplaty
    > dotycza) i zalozyla Inteligo.
    Otóż to: a dlaczego zlikwidowała ? No chyba że w oddziałach z posem
    wypłaty z superkonta będą również za zero PLN.
    KJ

    God is real, unless declared integer.